כוכב הכדורגל הבריטי והראפר האייקוני יככבו יחד בפרסומת בינלאומית לטכנולוגיית Slip-Ins
מותג הספורט והלייף סטייל Skechers משיק השבוע קמפיין עולמי חדש בכיכובם של שחקן הכדורגל הבריטי הארי קיין, המשחק בבאיירן מינכן ובנבחרת אנגליה, והראפר האגדי סנופ דוג. השניים ישתפו פעולה לראשונה בקמפיין לקולקציית הקיץ של נעלי הספורט והסניקרס Slip-Ins, המבוססת על טכנולוגיית דגל פורצת דרך – נעילה קלה ללא צורך בידיים.

פטנט שמשאיר את הידיים חופשיות
במסגרת הקמפיין, שצפוי לעלות השבוע גם בישראל, יוצגו סדרת סרטונים המדגימים את הפשטות שבהפעלת הטכנולוגיה. הסרטון הראשון נפתח כאשר הארי קיין שואל בתדהמה: "אם אני לא חולם, אז מה סנופ דוג עושה פה?" בהמשך, השניים מציגים כיצד ניתן לנעול נעליים ללא מאמץ, ללא צורך להתכופף או להשתמש בידיים כלל.
מתאים לכל אחד – ילדים, נשים בהריון ומבוגרים
הטכנולוגיה החדשנית של Skechers משנה את כללי המשחק בעולם ההנעלה. Slip-Ins מיועדות במיוחד עבור ילדים שמתקשים בנעילת נעליים, נשים בהריון שחוות קושי בהתכופפות, אנשים עם מוגבלות פיזית ואפילו מבוגרים שמעוניינים בפיתרון נוח ויעיל. בעולם המודרני, בו כל דקה נחשבת, הפתרון של Skechers חוסך זמן והתעסקות בכל נעילה מחדש.
נוחות וטכנולוגיה מתקדמת – בכל התחומים
Skechers משיקה את Slip-Ins במגוון רחב של קטגוריות: מספורט, דרך אופנה ועד נעלי נוחות. כל זאת תוך שמירה על עיצוב עדכני, נוחות אופטימלית ואיכות בלתי מתפשרת. המותג, שנחשב לאחד המובילים בעולם ההנעלה, ממשיך לחדש ולהביא פתרונות חכמים לחיי היומיום.

Skechers בישראל – רשת בפריסה ארצית
למותג Skechers בישראל 25 סניפים פיזיים, אתר אונליין פעיל (skechers.co.il) ולמעלה מ-400 נקודות מכירה ברחבי הארץ. החברה ממשיכה להרחיב את פעילותה ולהביא לצרכן הישראלי את מיטב החידושים בתחום ההנעלה.
ארבעת ארונות החטופים החללים הקדושים חצו את הגבול בדרכם לזיהוי

צילום: יחצ חול