הדגם החדש של קו האקטיב של לקוסט סניקרס מביא לכם נעליים עם נוכחות

צילום: לוקוסט

לקוסט בדגם חדש " L003 2K24 ": יותר מסתם סניקרס

המותג לקוסט משיק דגם סניקרס חדש L003 2K24 של קו האקטיב הצעיר, המדגיש את מורשת הספורט המסוגננת של בית האופנה הצרפתי. הסניקרס חוגגות את היופי ואת הכבוד שיש בספורט ועושות זאת באלגנטיות צרפתית ובשילוב דינמי בין אופנה גבוהה לבין עולמות הסטריט.

מורשת ספורטיבית

הדגם החדש המציג מפגש בין המורשת העשירה של בית האופנה, שנוסד ב-1933 על ידי הטניסאי האגדי רנה לקוסט, לבין מראה הסטריט הספורטיבי והעדכני. הדגם מיוצר מחומרי פרימיום איכותיים, ומוצע בשלושה שילובי צבעים: ירוק-לבן העל-זמניים המזוהים עם המותג, שילוב של אדום-כחול-לבן המזוהה עם צרפת, ושילוב ניטרלי של שחור-לבן-בז'. הסניקרס משתלבות בהרמוניה בכל מלתחה, וגם מותאמות לביצועים מרשימים בריצה ועל מגרשי הספורט השונים.

קמפיין חדש ומושקע:

את הקמפיין של לקוסט סניקרס החדשות מוביל המוזיקאי והראפר האמריקאי J.I.D  (דסטין צ'ויס רוט) בן ה-32, האוחז בלמעלה משני מיליון עוקבים נאמנים ברשתות החברתיות. יחד עם לקוסט, הוא מעביר מסרים של תנועה וחשיבה חופשית, לצד אנרגיה מתפרצת וביטוי עצמי. מול עדשת המצלמה הוא נועל את הנעליים על רקע ארכיטקטורה צרפתית המבטאת את הפוטנציאל לשלב אלמנטים כמו ריצה ואופנה, מסורת ומודרניות, אלגנטיות וצניעות.

לקוסט סניקרס, צילום: לקוסט
לקוסט סניקרס, צילום: לקוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן