ככה תתלבשו לחתונת שישי צהריים – המדריך המלא

חתונות שישי

חתונות שישי הפכו לאחד הטרנדים היותר חמים בשנים האחרונות, ולא בכדי. האווירה הרגועה והקסומה של יום שישי משתלבת באופן מושלם עם החגיגה המרגשת עצמה, ויוצרת חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת הן עבור בני הזוג והן עבור האורחים. אבל, כשמדובר בלבוש לחתונת שישי צהריים, לפעמים קצת קשה לדעת מה בדיוק מתאים. אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתלבש בסטייל ובנוחות, עם המדריך המלא שלנו לאופנת חתונות שישי.

חתונת שישי בצהריים – הרבה יותר מחגיגה

חתונות שישי בצהריים מציעות אווירה ייחודית ושונה מחתונות ערב מסורתיות או אפילו כאלה הנערכות במהלך השבוע. האור הטבעי, הבוהק והחמים של השמש באמצע היום, מעניק לאירוע תחושה רעננה ומלאת חיים וגם הידיעה שהסופ"ש בפתח מעודדת ומשמחת מאד את האורחים. החל מטקס החופה הרומנטי תחת קרני השמש ועד לריקודים על רחבת הריקודים באור יום, חתונת שישי צהריים מביאה אתה אווירה קלילה ומהנה. יחד עם זאת, חתונות שישי מזמנות גם כמה אתגרים ייחודיים בכל הנוגע ללבוש. הטמפרטורות הגבוהות יותר של שעות הצהריים מחייבות בחירת פריטים קלילים ונושמים, שיאפשרו לכם ליהנות מהחגיגה מבלי להתמודד עם החום. בחירת בגדים בגזרות משוחררות ובבדים טבעיים כמו פשתן וכותנה יכולה לעשות את ההבדל.

ההבדלים בין חתונת שישי בקיץ לחתונת שישי בחורף

אז, מהם ההבדלים, בכל הנוגע לבגדים, בין חתונת שיש בקיץ לזו הנערכת בחורף? הנה:
1. בדים – בקיץ, הכלל הוא להימנע מבדים כבדים וסינתטיים ולהעדיף בדים קלילים ונושמים כמו פשתן, כותנה וויסקוזה. לעומת זאת, בחורף אפשר להתפנק עם בדים מלאים ועשירים יותר כמו קטיפה, צמר ומשי.
2. אורך שרוולים – שמלות ללא שרוולים או עם שרוולים קצרים הן בחירה מושלמת לחתונות קיץ, בעוד ששרוולי 3/4 או שרוולים ארוכים מתאימים יותר למזג אוויר קריר יותר.
3. שכבות – בחתונת שישי קיצית, שמלה קלילה אחת לרוב מספיקה. אך בחורף, שילוב של שכבות (כמו עליונית או ז'קט) יכול להוסיף הן חום והן סטייל ושדרוג ללוק.
4. צבעים – בעוד שבחתונות קיץ נוטים להעדיף צבעים בהירים ופסטליים, הצבעים העמוקים והעשירים יותר (כמו בורדו, ירוק בקבוק וכחול כהה) מקבלים יותר במה בעונה הקרה.
5. נעליים – סנדלים פתוחים או נעלי עקב עדינות הן לרוב הבחירה הנכונה עבור חתונות שישי קייציות, אך בחורף מגפונים או נעליים סגורות עשויות להיות פרקטיות יותר.

האם האירוע בתוך אולם, בגן או בטבע

המיקום של חתונת שישי יכול להשפיע רבות על בחירת הלבוש. אם החתונה מתקיימת בתוך אולם ממוזג, יש לכם הרבה יותר גמישות בבחירת הבגדים, מכיוון שהטמפרטורה תהיה בשליטה. במקרה כזה, אתן, הנשים, תוכלו להרשות לעצמכן שמלות ארוכות ורשמיות יותר, ואתם, הגברים, בגדים מחויטים ואלגנטיים. לעומת זאת, חתונת גן או חתונה בטבע מחייבות גישה שונה. מזג האוויר (שמש, רוח או אפילו גשם) יכול להשפיע על הנוחות שלכם, כך שחשוב לבחור בגדים מתאימים. שמלות קלילות וקצרות יותר, או אפילו אוברולים קלילים, הם בחירה מצוינת לחתונות מסוג זה. לגברים, חליפות קיץ קלילות, לאלה שמעוניינים בלבוש רשמי, או אפילו מכנסיים ארוכים וחולצה מכופתרת (ללא עניבה) יכולים להיות פתרון נהדר. גם מכנס קצר מחויט וחביב עם חולצה קצרה מכופתרת בהחלט יתאימו לחתונה בסגנון כזה.

החשיבות של לבוש נוח בחתונה בטבע

כשמדובר בחתונות שישי בטבע, נוחות היא המפתח. סביר שתרצו להיות מסוגלים ליהנות מהיום המיוחד מבלי להילחם בבגדים לא נוחים או מגבילים, ולכן הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:
1. נעליים – לנשים, עקבים גבוהים ונעליים לא יציבות הם לא האופציה הטובה ביותר לחתונות בחוץ. במקום זאת, בחרו בסנדלים שטוחים או בעקבים נמוכים ויציבים יותר. אם החתונה על חוף הים או ביער, אולי אפילו כדאי שתביאו כפכפים להחלפה.
2. בדים – כפי שכבר הזכרנו, בדים טבעיים ונושמים הם הדבר הכי קרוב ללבוש מושלם לחתונה קיצית בחוץ. הם מאפשרים לעור שלכם לנשום ומונעים הזעה מוגזמת. וזה נכון לנשים וגברים כאחד.
3. גזרות – בגדים הדוקים מדי או מגבילים עלולים להפוך במהירות ללא נוחים בחוץ. העדיפו גזרות משוחררות יותר, כמו שמלות קלילות או מכנסיים רחבים, שמאפשרים לכם לוגם לכן נוע בחופשיות.
4. אקססוריז – אל תשכחו פריטים כמו משקפי שמש ואולי גם כובעים מושקעים – כולם יכולים להיות תוספות מיוחדות ושימושיות לאאוטפיט שלכם ושלכן.

לסיכום

חתונות שישי בצהריים הן הזדמנות נהדרת להתלבש בסטייל, תוך התחשבות באופי המיוחד של אירוע מסוג כזה. בין אם זו חתונת קיץ באולם ממוזג או חתונת חורף קסומה בטבע, המפתח הוא למצוא את האיזון הנכון בין הבגדים, לבין הנוחות וההתאמה לאווירת האירוע. עם ההמלצות וההצעות שלנו כאן, אנחנו בטוחים שתבחרו נכון ותיהנו מאירוע בלתי רגיל. בין אם אתם האורחים ובין אם אתם החתן והכלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן