המשביר: הכירו את פריז הטרופית – קולקציית קיץ 2024 של Okaïdi-Obaïbi

המשביר משיקה את קולקציית קיץ 2024 של מותג הלבשת הילדים הצרפתי Okaïdi-Obaïbi

מסע אופנתי חוצה יבשות לילדים:

רשת המשביר גאה להכריז על השקת קולקציית קיץ 2024 של מותג הלבשת הילדים הצרפתי האהוב Okaïdi-Obaïbi. הקולקציה החדשה, המיועדת לילדים מגיל NB עד 14, מזמינה את הקטנטנים לצאת למסע מרתק סביב העולם, תוך גילוי תרבויות מגוונות, יופי טבעי עוצר נשימה וחיבור לערכים של קיימות ואחריות חברתית.

הערך החרוט על דגלו של המותג הוא: WE ACT FOR KIDS והוא מיושם במגוון אמצעים: עזרה לילדים נזקקים, פועלים למען זכויות הילד, עיצוב בגדים מבדים בריאים כגון כותנה אורגנית, עיצוב בגדים התורמים להתפתחות תינוקות ועוד. כמו כן, פועל המותג למען שמירת כדור הארץ והקולקציות מציעות מגוון פריטים עשויים מחומרים ממוחזרים כגון, מעילים ובגדי ים.

השראה מכל העולם

קולקציית הקיץ 2024 של המותג מעודדת את הילדים לגלות את חמשת היבשות, לעורר מודעות לגבי הגיוון והיופי שקיים בעולם, להכיר וללמוד תרבויות אחרות ולהבין שכולנו חולקים ערכים זהים. בקולקציה פריטים שעוצבו בהשראת:

אפריקה: צבעים חמים של בז', צהוב וחום, הדפסים של נמר וגזרות קלילות מעבירים את האווירה התוססת של היבשת.

פרובנס: צבעוניות עדינה ואביבית של ירוק מנטה ותכלת, הדפסי פרחים וגזרות רומנטיות מזכירות את האזורים הכפריים הציוריים של צרפת.

אמריקה: גווני כחול, אדום ורוד, בשילוב ג'ינס וגזרות ישרות, משדרים את האנרגיה הדינמית והקלילה של ארצות הברית.

טרופים: צבעים עזים של ירוק, ורוד פוקסיה וחרדל, הדפסי צמחייה טרופית וציפורים אקזוטיות מעוררים תחושת הרפתקנות וחופש.

בנות

קולקציית הבנות מציעה שמלות בגזרות קלאסיות ובדים מנצנצים, לצד אופציות של חצאית וחולצה, בצבעוניות של לבן, שמנת וזהב, עם נגיעות של כחול וורוד פוקסיה.

בנים

קולקציית הבנים כוללת מכנסי צ'ינו אופנתיים, ג'ינס לבן, חולצות פולו ומכופתרות במגוון סגנונות – חלקים, פסים ואף הדפס בהשראת איי יוון, בצבעוניות של לבן, כחול, תכלת, אפור ובז'.

איפה ניתן לרכוש?

את פריטי קולקציית קיץ 2024 של Okaïdi-Obaïbi ניתן לרכוש בסניפי המשביר ברחבי הארץ ובאתר האונליין THREE SIXSTY FIVE.

המשביר מזמינה אתכם להצטרף למסע אופנתי מרתק סביב העולם עם Okaïdi-Obaïbi, וליהנות מקולקציה איכותית, נוחה ומגוונת, תוך הקפדה על ערכים של קיימות ואחריות חברתית.

קרדיט יחצ okaidi
קרדיט יחצ okaidi
קרדיט יחצ okaidi
קרדיט יחצ okaidi

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן