שוט בריאות לכל יום: +TNUVA – קטגוריה חדשה של שוטים פונקציונאליים

תנובה משיקה שוטים פונקציונליים תחת המותג +TNUVA: טרנד בריאות חדש במקררים

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, עושה צעד נוסף בתחום הבריאות ומשיקה לראשונה בישראל קטגוריה חדשה: סדרת שוטים פונקציונאליים תחת המותג +TNUVA. השוטים, המבוססים על מיצי פרי או ירק, מכילים ריכוז גבוה של רכיבים תזונתיים ייחודיים, לכל אחד מהם תועלות בריאותיות מוכחות.

מהם שוטים פונקציונליים?

שוטים פונקציונליים הם בקבוקוני שתייה קטנים (100 מ"ל) המכילים תערובת של מיצי פרי או ירק, יחד עם רכיבים תזונתיים פעילים בריכוז גבוה. לכל שוט מיוחסות תועלות בריאותיות ספציפיות, בהתאם לרכיבים הייחודיים שהוא מכיל.

סדרת +TNUVA כוללת 5 שוטים שונים:

BOOST ג'ינג'ר: מכיל תפוח, ג'ינג'ר ולימון – מחזק את הגוף, תורם לעיכול תקין ומסייע להקלה על בחילות.

BOOST ג'ינג'ר לימון ודבש: מכיל תפוח, אגס, ג'ינג'ר, לימון ודבש  מחזק את המערכת החיסונית, מרגיע כאבי גרון ומסייע להקלה על צינון.

BOOST כורכום: מכיל תפוח, תפוז, ליבון, כורכום וג'ינג'ר- בעל תכונות נוגדות דלקת חזקות, מסייע בהפחתת כאבים ומסייע לשיפור מצב הרוח.

BOOST סלק גוארנה: מכיל סלק , תפוח, לימור, רימון , גוארנה – מעורר וממריץ, משפר את הביצועים הקוגניטיביים ומסייע בשריפת שומן.

BOOST מאצ'ה: מכיל תפוח, קיווי, לימון, ליים, נענע, מאצ'ה, ספירולינה וחריע- עשיר בנוגדי חמצון, תורם לבריאות הלב ומסייע בהפחתת לחץ דם.

 

למה כדאי לצרוך שוטים פונקציונליים

דרך קלה ונוחה להוסיף רכיבים תזונתיים חשובים לתזונה היומיומית.

מתאים לאנשים עסוקים שאין להם זמן להכין שייקים או סמוזיז.

אפשר לצרוך אותם בכל מקום ובכל זמן.

טעימים ומרעננים.

מכילים רק רכיבים טבעיים.

מגמת הבריאות צוברת תאוצה

השקת סדרת +TNUVA היא חלק ממגמת הבריאות העולמית, שצוברת תאוצה גם בישראל. יותר ויותר אנשים מודעים לחשיבות של תזונה נכונה ומחפשים דרכים קלות ונוחות לשלב רכיבים תזונתיים חשובים בתזונה שלהם. השוטים הפונקציונליים נותנים מענה מצוין לצורך זה, ומאפשרים לכל אחד ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של מרכיבים טבעיים בצורה קלה וטעימה.

שוק השוטים הפונקציונליים צפוי לצמוח

על פי הערכות, שוק השוטים הפונקציונליים העולמי צפוי להגיע ל-1.4 מיליארד דולר עד שנת 2027, עם צמיחה שנתית ממוצעת של 16%. בישראל, צפוי השוק לצמוח בקצב מהיר עוד יותר, בשל המודעות הגוברת לחשיבות של בריאות ותזונה נכונה.

לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של תנובה: "מגמת הבריאות מלווה אותנו כבר 25 שנה. הצרכנים מצפים כיום למוצרים עם ערך מוסף, שיאפשרו צריכה אישית ואשר יגיעו ממקורות טבעיים. ממחקר מקדים שערכנו בקרב צרכנים ישראלים, באמצעות מכון Kantar שכלל מדגם מייצג של הציבור היהודי מעל גיל 18, זיהינו כי המוטיבציה של הצרכנים בצריכת המוצרים היא הרכיבים: 66% ציינו שיצרכו את המוצרים מסיבות בריאותיות ובזכות הרכיבים הייחודיים במשקאות. זאת בניגוד לעולם המשקאות הקלאסי בו המוטיבציה המרכזית היא רוויה. השוטים של  TNUVA+נותנים לצרכן מענה מדויק לצורך לצד חווית צריכה ייחודית וטעמים עצימים"

השקת סדרת +TNUVA היא בשורה משמחת לצרכנים הישראלים. מדובר במוצר חדשני ואיכותי, שנותן מענה לצורך גובר בפתרונות בריאותיים קלים ונוחים.

המוצרים זמינים כעת ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

קרדיט: יחצ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן