מחפשים חופשה קרירה, בטוחה ומהנה לפסח?

מלון הסקי Hotel Rila Borovets משיק חבילת סקי לישראלים מושלמת לפסח

מלון הסקי מציע חבילות נופש "ברגע האחרון" לפסח במחירים אטרקטיביים במיוחד לקהל הישראלי שמחפש נופש רגוע, קריר, ובטוח- בחו"ל.

"נציע מחירים מיוחדים והנחות לתיירים מישראל" אומרים בהנהלת המלון

"חיכינו לתיירים מישראל ואנחנו שמחים שהם חוזרים לטוס, ומרגישים בטוחים להגיע אלינו לבולגריה "אומרים בהנהלת מלון רילה בורובץ "אנחנו מחכים לפסח שמתקרב, ואיתו עונת החופשות והטיסות לחול, ומקווים לראות יותר ויותר תיירים ישראלים בבולגריה, ואצלנו במלון. אנו מציעים מחירים מיוחדים לתיירים מישראל, ומזמינים אותם לחופשה קרירה ובטוחה אצלנו במלון הסקי "

למה לבחור במלון רילה בורובץ?

מלון רילה ממוקם בלב אתר הנופש ההררי הראשון בבלקן – בורובץ, במרחק של 70 ק"מ בלבד מהבירה סופיה (כשעה נסיעה).

המלון המעוצב מציג מגוון של מדרונות סקי קלאסיים והוא נחשב לסמל היסטורי באזור בורובץ ומספק חופשות מושלמות לכל גיל ובכל עונה.

המלון עבר שיפוץ נרחב לפני מספר שנים ומקבל את פני כל אורחיו עם עיצוב חדש ושיקי ובאווירה מודרנית. המלון מציע חדרים וסוויטות SUPERIOR עם עיצוב אלפיני אלגנטי וחדרים ודירות SIGNATURE בסגנון סוהו עכשווי עם נוף למדרונות הסקי ולאתר הנופש.

במלון מגוון מעליות סקי, בסגנונות שונים, עם גישה ישירה למעלית שישה וארבעה מושבים

במלון יוצעו, בנוסף, גם מחירים למעליות סקי – תינתן אפשרות לילדים שיוכלו לגלוש כל היום בגבהים שונים – עבור 40LV, בבוקר עבור 30LV ואחר הצהריים עבור 20LV, ומבוגרים עבור 60/50/30LV.

במלון מגוון מסעדות המציעות מאכלים בולגריים אותנטיים, מגוון רחב של מאכלים בינלאומיים, משקאות סקי מרעננים, קינוחים מפתיעים ועוד.

במלון מרכז ספא מרווח עם אזור תרמי, בריכת שחייה, אמבטי עיסוי, אזור מנוחה וטיפולים עונתיים מגוונים.

המלון מאפשר גם השכרת סקי/סנובורד, מחסן סקי חינם לאורחי המלון ועוד

בנוסף, מציעים בהנהלת המלון הנחה ייחודית לתיירים הישראלים – 10% הנחה על כל החבילות

עוד לילדים:

המלון מעודד משפחות להגיע עם הילדים ומציע מספר רב של פעילויות במועדון הילדים, בגן הסקי המשופץ ובארקייד המשחקים. בנוסף מתקיימים מופעי בידור לילדים – בפנים ובחוץ על פי מזג האויר והעונה.

יש מה לעשות במלון סקי בקיץ? התשובה היא כן J בקיץ, חובבי הטבע יכולים לקבל מדריכי הרים מוסמכים ולהירשם למגוון טיולי הליכה, הנעים בין מספר שעות לכמה ימים. פעילויות קיץ אחרות כוללות אופני הרים, רכיבה על סוסים, דיג, פיקניק ואחרות.

מחירים לדוגמא:

מחיר ממוצע לחבילה של 3 לילות 4 ימים – לזוג+2 ילדים – למזמינים עד ה 14/4 – עם טיסות ישירות + לינה וארוחת בוקר בלבד – כ 1770 יורו

מחיר ממוצע לחבילה של 3 לילות 4 ימים – לזוג+2 ילדים – למזמינים אחרי ה 14/4 – עם טיסות ישירות + לינה וארוחת בוקר בלבד – כ 2209 יורו

המחיר הממוצע ללילה במלון, למזמינים עד ה 14/4, לזוג+2 ילדים, לינה + ארוחת בוקר, הוא 150 יורו בלבד

צילומים: מלון RILA
צילומים: מלון RILA

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן