זהב בשווי 635,532 ₪ בכיסים סודיים בגופיה: כך סוכלה הברחת הענק בנתב"ג

מטבעות הזהב - הברחת ענק בנתב"ג, צילום: דוברות משטרת ישראל

747 עצרו "צעיר" חשוד שהגיע מדובאי וגילו מדוע הוא התנהג באופן מוזר

בודקי המכס באולם הנוסעים נתב״ג בפעילות משותפת עם בלשי יחידה 747 במשטרת מרחב נתב"ג סיכלו ניסיון הברחה של מעל 2.4 ק"ג זהב בטיסה מדובאי ארצה. המטבעות נמצאו מוסלקות על גופו של החשוד באמצעות גופיה עם כיסים נסתרים

בודקי המכס באולם הנוסעים נתב"ג ומשטרת ישראל סיכלו אתמול בנתב"ג ניסיון הברחה של מטבעות זהב במשקל כולל של 2.410 ק"ג ששווים מוערך בכ- 600 אלף ש"ח ועצרו חשוד בהברחתם ארצה.

ניסיון הברחת הענק נמנע לאחר שהחשוד התנהג באופן מוזר בנתב"ג

מטבעות הזהב - הברחת ענק בנתב"ג, צילום: דוברות משטרת ישראל
מטבעות הזהב – הברחת ענק בנתב"ג, צילום: דוברות משטרת ישראל

ראשיתה של הפרשה, כאשר בלשי היחידה המיוחדת 747 של משטרת ישראל במרחב נתב"ג הבחינו בנוסע שנחת בטיסה מדובאי המתנהג באופן חשוד ולכן עיכבו אותו לבדיקה.

תוך כדי בדיקה, חשפו בלשי יחידת 747 של המשטרה כי החשוד לבש על גופו גופיה שהכילה כיסים נסתרים שנועדו להערים על בודקי המכס וזאת במטרה להתחמק מתשלום מס כמתבקש בחוק ולהכנס עם מטבעות זהב בשווי של 635,532 ₪ לשטח ישראל.

החשוד – גית סעד אלדין, תושב ירושלים, עוכב והועבר להמשך בדיקה של בודקי המכס באולם הנוסעים בהמשך עוכב לחקירה ע״י יס״מ מכס נתב״ג ברשות המסים, והובא היום בפני בית משפט השלום בראשון לציון שם שוחרר בתנאים מגבילים.

הברחת מוצרים והתחמקות מתשלום מס הן עבירות כלכליות חמורות הפוגעות באופן משמעותי בכלכלה של המדינה, הברחת מוצרים היא עבירה שגורמת להפסד משמעותי בהכנסות המדינה, פוגעת בתעשייה המקומית, עלולה לסכן את בריאות הציבור ופוגעת בשלטון החוק.

התחמקות מתשלום מס גורם להפסד בהכנסות המשמשות למימון שירותים ציבוריים חיוניים, פוגעת בעיקרון השוויון, באמון הציבור ובתחרות ההוגנת, המאבק בתופעות אלו מחייב חיזוק מערכת אכיפת החוק, העלאת המודעות, שיפור מערכת המיסוי וחינוך כלכלי.

אזהרה לקראת יום השנה למדינה: ספריי שלג עלול לגרום לפגיעות עיניים קשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן