תהליך בחירת עורך דין ביטוח לאומי

קרדיט תמונה: FREEPIK

המוסד לביטוח לאומי הינו הגוף אשר אחראי על הענקת זכויות חברתיות עבור אזרחי מדינת ישראל, וכן על מימושן. ניתן לציין כי הזכויות, ההליכים ואופן המימוש שלהן מוסדרים ומצוינים בחוק הביטוח הלאומי. יחד עם זאת בהקשר כזה או אחר, יפעלו מאות אלפי אזרחים במדינת ישראל מול הביטוח הלאומי בשלב כלשהו במהלך חייהם. למעשה, הנכם משלמים דמי ביטוח לאומי במשך כל חייכם, ובעקבות נסיבות מסוימות מגיע לכם לקבל מענק, קצבה, גמלה או זכות מסוימת. המימוש של פרמטרים אלה קל לפעמים, אך לרוב הינם סבוכים ומורכבים. לכן, במקרה זה נכנס לתמונה עורך דין ביטוח לאומי.

על פי מה בוחרים עורך דין ביטוח לאומי?

למעשה, כמו כל בחירה של עורך דין, ללא ספק אין להתפשר על איכות. חשוב לוודא בקיאות והתמחות באמצעות לקוחות קודמים או מחכים לשמוע המלצות חמות ולא מחפשים אחר הוזלות והנחות. חשוב לוודא אחר הפרמטרים הבאים

מומחיות – חשוב לומר כי לא כל עורך דין אשר עוסק במשפטים אזרחיים, הינו מומחה עבור ענייני ביטוח לאומי. למשל, כאשר הנכם בוחרים עורך דין ביטוח לאומי בתל אביב מתוך מאות אשר יודעים להתנהל מול מוסד זה, חשוב לוודא שהנכם מעדיפים עורך הדין אשר הינו בעל רוב הידע במקצוע. עורך הדין משובח בתחום זה, הינו אחד המכיר על בוריים את כל התהליכים בביטוח הלאומי, הטפסים, הפרוצדורות, הסיבוכים ועוד.

הוכחת הצלחה – חשוב לבחור בעורך דין אשר קיבלתם לגביו שלל המלצות חמות. אין משתווה להמלצה אישית של לקוח אשר חווה על בשרו את מיומנותו ומקצועיותו של העורך הדין המדובר, על מנת לעזור לכם בעת הבחירה. בנוסף, נסו כמה שיותר להגיע למגון לקוחות וכן לשמוע מהם עד כמה הם מרוצים וממה בדיוק.

וותק אולי עורכי דין צעירים יילחמו וייסעו לכם עם אש בעיניים ויהיו זמינים תמיד, אך כאלה עם וותק במיוחד בתחום של מימוש זכויות בביטוח לאומי, ישנה חשיבות רבה. למעשה, עורכי דין לביטוח לאומי אשר פועלים כבר שנים בתחום, ללא ספק יידעו איך לפעול כראוי מולכם, יספקו את התוצאות האידיאליות, וכן לא יהיה חשש שיבצעו פנייה לא נכונה או יפלו לבור כלשהו.

מהו המחיר?

אל תתנו למחיר להשפיע על בחירתכם כאשר תצטרכו לשלם שכר טרחה. התשלום אשר יועבר לעורך דין למעשה יילקח כאחוזים מתוך הסכום שהנכם תקבלו מהמוסד לביטוח לאומי, אשר בו תמצאו אתכם זכאים. בנוסף אם תבחרו בעורך דין ותיק ומנוסה, שכן ברוב הפעמים יעלה יותר, ללא ספק תצליחו לקבל יותר זכויות. אם שכר הטרחה הינו אימתני עבורכם יותר מדי, יש לנסות לברר על אפשרויות של קבלת ייעוץ משפטי בחינם, שכן אפשרי במסגרות שונות עבור זכאים מיעוטי יכולת.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן