בלגרד: יעד חדש ומרתק בסאן דור

מטוס סאן דור אלעל - צילום: דוברות אלעל

סאן דור פותחת קו חדש לבלגרד שבסרביה: 16 יעדי נופש בקיץ הקרוב

סאן דור מקבוצת אל על מרחיבה את פעילותה בקיץ הקרוב ומשיקה קו חדש לבלגרד, בירת סרביה. מדובר ביעד ה-16 של החברה, שמצטרף למגוון יעדי הנופש הפופולריים שהיא מציעה.

הטיסות לבלגרד יפעלו פעמיים בשבוע, בימים ראשון וחמישי, במחיר התחלתי של 259$ לכרטיס הלוך ושוב. ניתן לרכוש כרטיסים החל מהיום באתר אל על או באמצעות סוכני נסיעות.

פתיחת הקו החדש התאפשרה הודות לחתימה על הסכם חכירה של מטוס שלישי עם חברת KLASJET הליטאית. הסכם זה מאפשר לסאן דור להגדיל את היצע המושבים שלה ולענות על הביקוש הגובר לנופש בקיץ הקרוב.

בלגרד היא עיר יפהפייה ומרתקת, המציעה שפע של אטרקציות לכל המשפחה. ניתן ליהנות בה מנופים מרהיבים, אתרים היסטוריים, תרבות עשירה, קולינריה משובחת וחיי לילה תוססים. העיר ידועה גם במחיריה הנוחים, מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי במיוחד עבור מטיילים ישראלים.

היעדים הנוספים של סאן דור בקיץ הקרוב

יוון: סנטוריני, חצי האי פלופונס, רודוס, סלוניקי, קפלוניה וסיטיה-כרתים

גיאורגיה: בטומי וטביליסי

קפריסין: לרנקה ופאפוס

פולין: ורשה וקרקוב

מונטנגרו: טיווט

פורטוגל: פורטו

מולדובה: קישינב

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על:

"בלגרד מצטרפת לרשימת היעדים החדשים של סאן דור בקיץ הקרוב המונה סך הכל 16 יעדי נופש קרובים שהקהל הישראלי אוהב. בלגרד היא אחת הערים היפות והייחודיות בבלקן, נמצאת במרחק של 3 שעות טיסה בלבד מישראל ומציעה מגוון פעילויות לכל המשפחה, טבע מרהיב, קולנריה משובחת וכן מרכזי קניות מומלצים. הסכם החכירה מאפשר לנו להרחיב את מגוון היעדים, לעדכן את לוח הטיסות בהתאם לביקושים ולהציע לקהל הישראלי את ההזדמנות להתאוורר ולנפוש בקיץ הקרוב."

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור ולממש נקודות מועדון בטיסות סאן דור, בהתאם למדיניות אל על.

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים: אתר אל על או סוכני נסיעות.

מטוס סאן דור אלעל - צילום: דוברות אלעל
מטוס סאן דור אלעל – צילום: דוברות אלעל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן