ביטוח לאומי בהודעה שכולה הכרת טובה: מענק של עד 1634 ש"ח לכל יום

מענק ביטוח לאומי, הכרת טובה לאלו שמוסרים את עצמם בשביל כולנו. אילוסטרציה, שטרות כסף ישראלי. צילום: אודי דוד בן דוד

ביטוח לאומי הודיע על מענק מיוחד של עד 1634 ש"ח לכל יום, מה שמראה הכרת טובה עבור אלו שמוסרים את עצמם בשביל כלל עם ישראל בימים אלו של מלחמה, המענק עצמו, כפי שמפורט בפרטים שליקטנו עבורכם יופקד לחשבון הבנק שלכם כפי שמעודכן בסניף ביטוח לאומי המקומי.

מענק לבני/בנות זוג של משרתי מילואים שיצאו לחל"ת כל הפרטים:

מענק ביטוח לאומי, הכרת טובה לאלו שמוסרים את עצמם בשביל כולנו. אילוסטרציה, שטרות כסף ישראלי. צילום: אודי דוד בן דוד
מענק ביטוח לאומי, הכרת טובה לאלו שמוסרים את עצמם בשביל כולנו. אילוסטרציה, שטרות כסף ישראלי. צילום: אודי דוד בן דוד

​כאמור ליקטנו עבורכם את המידע מהביטוח הלאומי לפיו הביטוח הלאומי ישלם מענק לבן/בת זוג של משרת במילואים וכן למי שיש לו ילד משותף עם משרת במילואים שיצאו לחופשה ללא תשלום (חל"ת) – זאת בהתאם לעמידתם בתנאי הזכאות.

מי שיצא לחל"ת בתקופת שירות המילואים של בן/בת זוגו או מי שיצא לחל"ת בתקופת שירות המילואים של מי שיש לו איתו ילד משותף.

תנאי הזכאות:

לקבלת המענק יש לענות על כל התנאים האלה:

את/ה תושב/ת ישראל בן 18 ומעלה, יש לך בן/בת זוג ששירת/ה במילואים 21 ימים רצופים לפחות בין התאריכים 7.10.23 ל- 31.12.24 או ילד משותף עם הורה ששירת במילואים 21 ימים רצופים לפחות בין התאריכים האלה.

יצאת לחל"ת לתקופה של 21 ימים רצופים לפחות במהלך שירות המילואים של בן/בת זוגך או ההורה של ילדך, יש לך ילד עד גיל 14 או ילד שהוא תלמיד עם צרכים מיוחדים (לפי חוק חינוך מיוחד) עד גיל 21 שמתגורר איתך- כולל ילד באומנה ועבדת כשכיר/ה 6 חודשים מתוך 18 החודשים לפני היציאה לחל"ת.

סכום המענק:

סכום המענק מחושב באופן הבא:

סכום המענק ליום שווה ל- 70% מהכנסתך (החייבת בדמי ביטוח) ב-6 החודשים האחרונים המלאים שקדמו ליציאה לחל"ת לחלק ב-180. שים לב, הסכום המירבי ליום : 1,634 ₪.

סכום המענק הוא סכום המענק שלך ליום כפול מספר הימים שבהם היית בחופשה ללא תשלום – עד 30 ימים לכל היותר.

איך מקבלים את המענק?

לקבלת המענק יש למלא טופס הצהרה באתר ביטוח לאומי, בימים אלה עובדים בביטוח לאומי על פיתוח הטופס שיעלה לאתר. חשוב לדעת ש המענק הוא חד פעמי ואינו נחשב הכנסה לצורך זכאויות אחרות.

כמו כן, אי אפשר לקבל מענק זה יחד עם דמי אבטלה או דמי לידה, יולדת שקיבלה מקרן הסיוע של צה"ל מענק עבור 21 הימים לאחר סיום חופשת הלידה – לא זכאית למענק זה עבור אותה תקופה.

החזרה הביתה: הפרטים על התמיכה והליווי ממשרד הבריאות שיקבלו חטופים שחזרו מהשבי – חדשות הבריאות אפצ'י

 

7 תגובות

  1. קודם כל שיהיה להם לבריאות.שנית למה עדיין לא מעלים את קיצבת הנכות לא הגיוני ש4.175 שקל שכמעט הכל על תרופות ולתחזק בית לבד עם 2 קטנטנים …ולמי שרוצה להגיב אני עם גידול בגזע המוח ועיוורת בעין שמאל אז אני לא יכולה לצאת לעבוד..ואני לא נשואה ואין לי בן זוג..אני יותר מאשמח למענק או הלוואה דחופה תודההה

  2. זה רעיון טוב נגיע לחיילי מילואים וחיילי סדיר את הטוב ביותר בעולם לכן אני המלצתי לקחת מכל היהודים וערבי ישראל 30/%מהמשכורות עד תום השלמת תוצאות המילחמה בכדי שהעם יבין את המשמעות של להיות ערבי בארץ ישראל להינות מכל ההטבות.פלוס עבודה .ובאותו זמן לשנות את העם שנותן להם ביטחון עצמי לאומי כלכלי על חשבון חיילי צבא ההגנה לישראל.אהי מציע מיידית להטיל חוק שכזה למען יראו ויראו

  3. שלום שמי גל אברהם אהרוני מוכר בביטוח לאומי 65 אחוז נכות שברתי את שתי העקבים וכפות הרגליים שתיהם ויש לי החמרה במצב ועלי לעבור חודש הבא ניתוחים בכף הרגל וקרסול שני הרגלים אם בורג החלמה מינימום 4 חודשים ועברתי עוד תאונות וניתוחים קשים בה צריך את עזרתכם למענק ואיך מקבלים יש לי מלא חובות תודה חג שמח

  4. אני מובטלת כבר שנה עקב מחלה קשה שלא מאפשרת לי לעבוד כלל וכלל ושמחה הוא אלכוהוליזם עוברי וזה מה שמקשה עליי לעבוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן