מהפכת הארנקים הדיגיטליים – הישראלים שברו שיא הוצאות באפריל 2024

שימוש בארנקים דיגיטליים בישראל ממשיך לצמוח: נתוני שב"א לאפריל 2024

ההוצאות בארנקים דיגיטליים באפריל 2024 הגיעו לשיא של 5.548 מיליארד ₪ – עלייה של 84.2% לעומת אפריל 2023

באנר דק יד לאחים

הציבור הישראלי ממשיך לאמץ את השימוש בארנקים דיגיטליים בקצב מהיר, כפי שמשתקף מנתוני חברת שב"א (שירותי בנק אוטומטיים), המנהלת את מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי בישראל. באפריל 2024, ההוצאות באמצעות ארנקים דיגיטליים הגיעו לשיא חדש של 5.548 מיליארד ₪, לעומת 3.012 מיליארד ₪ באפריל 2023 – גידול מרשים של 84.2%.

ההוצאות בארנקים דיגיטליים בחודש שעבר היוו יותר מ-28.9% מסך ההוצאות של הציבור הישראלי בעסקאות פיזיות בבתי העסק. הנתונים מצביעים על כך שהשימוש בפלטפורמות תשלום אלו הולך וגובר, והן הופכות לכלי מרכזי בשוק התשלומים המקומי.

ההוצאה היומית הממוצעת בארנקים דיגיטליים הגיעה באפריל ל-184.913 מיליון ₪

הנתונים מראים גם על עלייה בהוצאה היומית הממוצעת בארנקים דיגיטליים, שהגיעה באפריל ל-184.913 מיליון ₪. לדברי טלי הולנברג, סמנכ"לית שב"א, "ההוצאה הממוצעת היומית בארנקים הדיגיטליים מתקרבת ל-200 מיליון ₪". נתון זה מדגיש את השינוי בהרגלי הצריכה והתשלום של הציבור הישראלי.

באנר עבה יד לאחים

מה עומד מאחורי הצמיחה המהירה?

הצמיחה המהירה בשימוש בארנקים דיגיטליים נובעת ממספר גורמים, בהם נוחות השימוש, בטיחות התשלומים והאפשרות לבצע עסקאות במהירות ובקלות. בנוסף, מגפת הקורונה האיצה את המעבר לתשלומים דיגיטליים כאשר הציבור חיפש דרכים להימנע ממגע פיזי.

חברת שב"א, המפתחת ומנהלת את מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי בישראל, פועלת להמשיך ולפתח את הפלטפורמות הדיגיטליות ולהתאים אותן לצרכים המשתנים של הציבור.

לסיכום, נתוני שב"א לאפריל 2024 מדגישים את המגמה הברורה של גידול בשימוש בארנקים דיגיטליים בישראל. עם עלייה משמעותית בהוצאות והגדלת נתח השוק של עסקאות דיגיטליות, נראה שהארנקים הדיגיטליים כאן להישאר ולהפוך לכלי מרכזי בחיי הצרכן הישראלי.

צילום: Photo Mix מ- Pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן