וולדורף אסטוריה זוכה בתואר היוקרתי לשנת 2024

וולדורף אסטוריה

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים זוכה בתואר "המלון המוביל הטוב בישראל" לשנת 2024

 מלון וולדורף אסטוריה ירושלים זכה בתואר היוקרתי "המלון המוביל הטוב בישראל" לשנת 2024, זו הפעם השנייה תוך שנתיים, על ידי ארגון התיירות הבינלאומי World Travel Awards.

World Travel Awards הינו ארגון בינלאומי הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות והחוגג השנה 31 שנות פעילות. מדובר למעשה בתחרות האוסקר השנתית של התיירות .
בכל שנה נבחרים מוסדות התיירות המובילים בעולם על ידי אנשי מקצוע וצרכנים מתחום התיירות עם מעל ל-650,000 הצבעות מ160 מדינות.

הזכיה נחשפה בטקס פתיחת יריד התיירות של העולם הערבי – ARAB TRAVEL MARKET בדובאי היום. נציגי המלון הירושלמי קיבלו את ההודעה על הזכיה הבוקר.

אבנר און מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים

"כבוד גדול למלון וולדורף אסטוריה ירושלים ולרשת, לעובדי המלון ולירושלים על שהמלון זכה בתואר המלון הטוב בישראל זו הפעם השניה. מלון וולדורף אסטוריה, שזו שנת העשור שלו, עושה מאמצים רבים להוכיח כי אפשר לעשות תיירות מצוינת ולספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר בעולם גם בתקופה מאתגרת זו" והוסיף " אני מבטיח כי נמשיך לשמור על רמת השירות הגבוהה ,האווירה וחווית האירוח הייחודית כל כך למלון. אני מזמין את הקהל המקומי להגיע אלינו ולהנות מרמת האירוח, השירות, הספא והקולינריה שמעניק המלון”.

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים, נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים ונחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

זכייתו השנייה של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים בתואר "המלון המוביל הטוב בישראל" היא עדות מרשימה למחויבות הבלתי מתפשרת שלו לשירות ברמה הגבוהה ביותר ולאירוח יוצא דופן. לאורך 10 שנות פעילותו, המלון הציב סטנדרט חדש עבור יוקרה בישראל, תוך שהוא מציע חוויה ייחודית המשלבת בין היסטוריה עשירה לעיצוב מודרני, קולינריה משובחת ושירות יוצא דופן.

המלון, הממוקם בלב ירושלים, משמש כנקודת מוצא אידיאלית לחקר העיר העתיקה והאטרקציות הרבות שהיא מציעה. עם זאת, עבור רבים, המלון הוא יעד בפני עצמו, מקום מפלט מפואר בו ניתן להירגע וליהנות מכל מה שיש ליוקרה להציע.

 זוהי ללא ספק בחירה מצוינת עבור כל מי שמבקש לחוות את הטוב ביותר שיש לישראל להציע בתחום האירוח.

וולדורף אסטוריה ירושלים
וולדורף אסטוריה
צילום עמית גירון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן