הלוואות ותרומות הסוכנות היהודית לבעלי עסקים בישראל – כל הפרטים

מענקים ופיצויים מוגדלים לבעלי עסקים, אילוסטרציה - שטרות כסף. צילום: אודי דוד בן דוד

המרכז לעידוד עסקים: סיוע נדיב ליזמים ולבעלי עסקים בפריפריה

האם אתם חולמים להקים עסק משלכם או להרחיב עסק קיים? המרכז לעידוד עסקים של הסוכנות היהודית כאן כדי לעזור לכם להגשים את חלומותיכם. הסוכנות מציעה הלוואות בתנאים אטרקטיביים במיוחד ליזמים ולבעלי עסקים בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של ישראל.

המרכז לעידוד עסקים הוקם בשנת 2001 במטרה לסייע ליזמים ולבעלי עסקים להקים ולפתח עסקים מצליחים. מאז הקמתו, סייע המרכז לכ-2,000 עסקים ויצר כ-10,000 מקומות עבודה חדשים במשק הישראלי.

הסיוע מתאפשר הודות לערבות חלקית של הסוכנות היהודית להלוואה מול הבנק המלווה, כתמיכה בעסקים שמתקשים לקבל הלוואה או להעמיד את הביטחונות הנחוצים. הסכמי הסוכנות היהודית עם הבנק מאפשרים למנף את תרומות הקהילות, באופן שעל כל דולר שנתרם ניתן לקבל הלוואות בסכום של 7 דולרים (כלומר סכום ההלוואה גדול פי 7 מסכום התרומה.)

ההלוואות שמוענקות על ידי המרכז הן:

הלוואות להקמת עסק חדש: עד 400,000 ₪ ליזמים הרוצים להקים עסק חדש (עד חצי שנה ממועד הפתיחה).

הלוואות להרחבת עסק קיים: עד 400,000 ₪ לעסקים קיימים המעוניינים להתרחב ולהגדיל את מעגל העובדים שלהם ו/או שמבקשים להרחיב את היצע המוצרים או השירותים.

הלוואות למימון הון חוזר: המיועד לצמיחה והרחבת העסק (לא גלגול מלאי או החלפת מימון).

הלוואות לרכישת עסקים קיימים: עד 400,000 ₪ למשקיעים המבקשים מימון לרכישת עסקים קיימים בהתקיים שני תנאי סף מהותיים: הרכישה אינה ממקורבים (משפחה/שותף עסקי/חברים וכו') ותהליך הרכישה טומן בחובו שינוי בעסק שמשמעותו הרחבת התעסוקה או הרחבת היצע המוצרים/השירותים.

יתרונות קבלת הלוואה מהמרכז לעידוד עסקים

ריבית אטרקטיבית: פריים + 1.5%.

ערבות חלקית של הסוכנות היהודית: כתמיכה בעסקים שמתקשים לקבל הלוואה או להעמיד את הביטחונות הנחוצים.

ליווי מקצועי: מנהלת המרכז לעידוד עסקים, תמר דעי, זמינה לסייע ליזמים ולבעלי עסקים בכל שלבי התהליך.

למי מיועדות ההלוואות?

ההלוואות מיועדות לעסקים של אזרחי המדינה הנמצאים בפריפריה הגיאוגרפית או החברתית של ישראל בלבד. הקרנות פועלות באזורים הבאים:

ירושלים: קרן ניו יורק ירושלים

אשקלון: קרן בולטימור לאשקלון

הנגב: קרן נס

הגליל: ארבע קרנות

אוכלוסיות מיועדות: קרן ניו יורק לישראל (עולים חדשים, קהילת העולים מאתיופיה, החברה החרדית, החברה הערבית, עולים מארצות הקווקאז).

כיצד להגיש בקשה להלוואה?

ניתן להגיש בקשה להלוואה באמצעות יועצים מאושרי הסוכנות היהודית או על ידי היזם עצמו. לקבלת פרטים נוספים ולתיאום פגישה, ניתן לפנות לתמר דעי, מנהלת המרכז לעידוד עסקים, בטלפון 054-582-6097.

המרכז לעידוד עסקים של הסוכנות היהודית הוא כלי נהדר עבור יזמים ולבעלי עסקים בפריפריה המעוניינים להקים ולפתח עסקים מצליחים. לעזור להם להגשים את חלומותיהם.

מענקים ופיצויים מוגדלים לבעלי עסקים, אילוסטרציה - שטרות כסף. צילום: אודי דוד בן דוד
אילוסטרציה – שטרות כסף. צילום: אודי דוד בן דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן