התאגדות מוצלחת: עובדי נוקיה ישראל מקבלים כוח מול ההנהלה

נוקיה מקבלת כוח מול ההנהלה

עובדי נוקיה ישראל התאגדו בהסתדרות: "נפעל יחד עם ההנהלה לשפר ולקדם את זכויות העובדים"

כ-130 עובדי חברת התקשורת בישראל בחרו בהסתדרות כארגונם היציג.

עובדי חברת נוקיה ישראל השלימו לאחרונה את מהלך ההתאגדות בהסתדרות, צעד משמעותי שמטרתו לשפר את תנאי העסקתם ולדאוג לביטחונם התעסוקתי. ההסתדרות הופכת בכך לארגון היציג של כלל עובדי החברה בישראל.

קריאה להידברות ומשא ומתן

מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, עמיחי סטינגר, פנה במכתב רשמי למנכ"ל נוקיה ישראל: "נוקיה סולושינס ונטוורקס ישראל בע"מ", אריק טל, וקרא לו לפתוח בהליך של הידברות, משא ומתן וחתימה על הסכם קיבוצי ראשון בחברה.

חברת נוקיה מעסיקה בישראל כ-130 עובדים, ומתמחה באספקת ציוד תקשורת מתקדם, הכולל רשתות סלולר, רשתות נייחות נחושת ואופטיקה. החברה פועלת במגוון רחב של מגזרים, ביניהם הביטחוני, הציבורי ואף בארגונים גדולים, תוך שהיא מציעה פתרונות תקשורת מותאמים אישית.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, יקי חלוצי, בירך את עובדי נוקיה ישראל על הצטרפותם והדגיש כי ההסתדרות תפעל יחד איתם, הן בארץ והן מול ההנהלה הגלובלית, על מנת להגיע להסכם עבודה מיטבי עבור כלל העובדים.

מוועד הפעולה החדש של עובדי נוקיה נמסר כי הם נרגשים מאוד מהקמת הוועד ומודים לעובדים על גיוסם ועל האמון שנתנו בהם. הוועד שם לעצמו כמטרה מרכזית לפעול למען שיפור תנאי העבודה של העובדים, להוות עבורם כתובת קשובה לצרכים ולדאוג לזכויותיהם. יחד עם ההנהלה, הם יפעלו לקידום ושיפור זכויות העובדים בחברה.

ההתאגדות מהווה צעד משמעותי עבור עובדי נוקיה ישראל, ומעניקה להם כוח רב יותר מול ההנהלה במאבקם לשיפור תנאי עבודתם וזכויותיהם.

נוקיה מקבלת כוח מול ההנהלה
נערך בBing

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן