רחל גולדברג-פולין נבחרה ל-TIME100: מאבק למען החטופים

רחל גולדברג-פולין: קול למען החטופים בעזה ברשימת 100 המשפיעים של טיים

אימו של הירש גולדברג-פולין, החטוף ברצועת עזה, נבחרה לרשימת ה-TIME100 היוקרתית

מגזין טיים האמריקני הכריז היום על בחירתה של רחל גולדברג-פולין לרשימת 100 האנשים המשפיעים בעולם לשנת 2024. בחירתה של גולדברג-פולין מהווה הכרה משמעותית במאבקה הבלתי פוסק להשבת בנה, הירש, שנחטף מפסטיבל הנובה בעזה ב-7 באוקטובר 2023 ונמצא בשבי חמאס יחד עם 132 חטופים נוספים.

גולדברג-פולין הפכה לדמות ציבורית בולטת מאז חטיפתו של בנה. היא נאמה באירועים בינלאומיים, נפגשה עם מנהיגים עולמיים ואף פתחה בקמפיין תקשורתי נרחב שמטרתו להעלות את המודעות לנושא החטופים וללחוץ על חמאס להשיבם.

רחל גולדברג-פולין:

"אני רוצה להודות לטיים על שכללו אותי ברשימת ה-TIME100 ועל ההכרה בחשיבות הצורך שהעולם יפעל למען החטופים עד שכולם יחזרו הביתה", אמרה גולדברג-פולין בתגובה לבחירתה. "אני מתפללת שבמה זו תסייע ללחוץ על העולם שלא להפקיר את 133 החטופים שנותרו, המגיעים מ-25 מדינות, 5 דתות ונעים בגילאים מ-15 חודשים ועד 86 שנים. אסור לעולם להתעלם מסבלם של החטופים".

בחירתה של גולדברג-פולין לרשימת ה-TIME100 היא ניצחון משמעותי עבור משפחות החטופים ועבור המאבק לשחרורם. זוהי גם תזכורת חשובה לכך שסוגיית החטופים עדיין לא נפתרה, וכי יש להמשיך ולפעול בכל האמצעים האפשריים כדי להביא להשבתם הביתה.

רשימת: TIME100

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן