הורים יקרים: תעודת לידה דיגיטלית דו לשונית בלחיצת כפתור

רשות האוכלוסין וההגירה משיקה שירות חדש: תעודת לידה דיגיטלית דו לשונית

בחדשים האחרונים ממשיכה רשות האוכלוסין וההגירה לקדם את הנגשת השירותים שלה באופן דיגיטלי, והפעם: תעודת לידה דיגיטלית דו לשונית.

השירות החדש, יוזמה משותפת של אגף מרשם וביומטריה ואגף טכנולוגיות דיגיטליות ברשות, מצטרף לשתי תעודות דיגיטליות נוספות שהושקו לאחרונה: תעודת לידה רגילה ותעודת פטירה.

כעת, ניתן להפיק את תעודת הלידה הדו לשונית באופן מקוון, כקובץ דיגיטלי בטלפון הנייד או במחשב, באופן מיידי.

הצורך בתעודה זו קיים זה מכבר, אך התעצם בחודשים האחרונים, במקביל לעלייה בבקשות לאזרחות זרה.

הפקת התעודה באופן דיגיטלי תחסוך מהציבור את הצורך להגיע ללשכות מינהל האוכלוסין באופן אישי.

הנגשת שירותים חיוניים

תמי אזרזר, מנהלת אגף מרשם וביומטריה, ציינה כי תהליך הנגשת השירותים הדיגיטליים החל לפני כשנתיים, וכי בחודשים האחרונים חלה עלייה משמעותית בביקוש לתעודות לידה דו לשוניות.

השירות החדש, בדומה לשאר השירותים הדיגיטליים של הרשות, פותח בשיתוף פעולה מלא עם מערך הדיגיטל הלאומי, כחלק מקידום הטכנולוגיה ברשות.

התעודות הדיגיטליות חתומות באופן דיגיטלי, וניתן להגיש בקשה להנפקתן עבור בני משפחה מדרגה ראשונה.

מנכ"ל הרשות מביע סיפוק

מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו, הביע סיפוק מהפיתוח הנוסף: "כל שירות שאנו מפתחים ומקל על הציבור הוא הצלחה עבורנו כגוף שירותי. ככל שיותר מבקשי שירות יוכלו לקבל את מבוקשם מרחוק, ללא צורך בהגעה פיזית, עשינו את שלנו. בשנה האחרונה השקנו מספר שירותים כאלה ואנו נמשיך לעשות זאת גם בשנה הקרובה".

השקת תעודת הלידה הדיגיטלית הדו לשונית היא צעד נוסף משמעותי בהנגשת שירותי רשות האוכלוסין וההגירה לציבור. השירות החדש יחסוך זמן ומאמץ רבים לאזרחים הזקוקים לתעודה זו, ויאפשר להם לקבל אותה בקלות ובנוחות ממקום מושבם.

קרדיט: דוברות רשות האוכלוסין וההגירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן