מענקים מוגדלים החזרים, טיפולים, מלגות – ההטבות החדשות למילואימניקים

בית חדש למשרתי המילואים: החזר על טיפול אישי וזוגי, מענקים מוגדלים, מנטורינג לעצמאיים, מלגות סטודנט והחזרים עבור הוצאות במסגרת שירות המילואים

בשורה משמחת למשרתי המילואים: צה"ל פתח השבוע מרכז מטכ"לי-לאומי חדש שיעניק מגוון פתרונות תמיכה במקום אחד. המרכז נועד לסייע למשרתי המילואים ובני משפחותיהם במגוון רחב של תחומים, צבאיים, אזרחיים ולאומיים.

במסגרת המלחמה, כ-300,000 משרתי מילואים גויסו לגזרות ולמשימות השונות.
על מנת לתת להם את המעטפת הטובה ביותר, נפתח השבוע באופן רשמי מרכז מטכ״לי-לאומי לסיוע וטיפול במשרתי המילואים ובני משפחותיהם.

בין השירותים שיוענקו במרכז

שירותי המרכז כוללים שירותי תעסוקה, מנטורינג לעצמאים, גישור, ייעוץ משפטי, ייעוץ מס, מיצוי זכויות ממשלתיות ועוד.
כמו כן, מנגנון הגשת הבקשות של קרן הסיוע ימשיך לפעול תחת המרכז.

מטרת המרכז להוות כתובת אחת למשרתי המילואים, להנגיש להם את המענה השלם ולטפל בהם ובבני משפחותיהם בהיבטים צבאיים, אזרחיים ולאומיים – כלל השירותים וההטבות במקום אחד.

צה״ל מוקיר את משרתי המילואים שעזבו הכל על מנת להתייצב למשימה וימשיך לעשות את המירב על מנת לספק את כלל צרכיהם של המשרתים בעורף, כדי שיוכלו להמשיך ולהילחם בחזית.

מדברי ר׳ אגף כוח האדם, אלוף יניב עשור:

״המלחמה הזאת חייבה אותנו להשתנות ולהתאים את עצמנו למציאות, המרכז הזה הוא אחד המקומות שהתפתחו והפכו למשהו גדול ומשמעותי. לצד התגמולים והמענקים, יש פה אמירה חברתית שאומרת שהגיבורים החדשים בחברה הם משרתי צה״ל, בסדיר ובמילואים. משרתי ומשרתות המילואים עזבתם הכל ומדינת ישראל רוצה להחזיר לכם ביחס ובאהבה, בתגמול ובהוקרה. כ-300,000 משרתי המילואים שלנו, כל אחד מהם הוא החברה הישראלית. יש לנו מדינה שלמה להצעיד לחוף מבטחים, גם בהיבט הביטחוני וגם בהיבט החברתי. כל אחד מהגופים שמרכיבים את המרכז – המחויבות שלכם ראוייה להערכה, כמו גם הלכידות ואחדות המשימה. ההתגייסות הזאת היא זו שתביא את התוצאה הטובה, ובקצה – ניצחון במלחמה״.

תמונות מטקס פתיחת המרכז קרדיט: דוברות צה"ל
תמונות מטקס פתיחת המרכז קרדיט: דוברות צה"ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן