מחברים את המדינה: עבודות הנחת המסילה הרביעית יצאו לדרך

פריצת דרך בפרויקט המסילה הרביעית: הושלם שלב משמעותי בקטע גנות – קיבוץ גלויות

הלילה זה קרה. בשעות הבוקר המוקדמות של היום הושלם בהצלחה שלב משמעותי נוסף בפרויקט המסילה הרביעית בפרוזדור איילון, בהנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב. במסגרת השלב הושלמו עבודות הסטת התנועה בכביש 1 בקטע גנות – קיבוץ גלויות למיקומו החדש מצפון לנתיבים הקיימים.

הסטת התנועה מאפשרת כעת את תחילתן של עבודות הנחת מסילות 3 ו-4, אשר יהפכו את קו הרכבת לארבע מסילות לאורך כל התוואי. שדרוג זה יאפשר הגדלה משמעותית בתדירות הרכבות, קיצור זמני הנסיעה והקלה משמעותית על העומס בכבישים.

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן:

"הרחבת רצועת הרכבת לארבע מסילות היא מהלך אסטרטגי משמעותי, עם חשיבה ארוכת טווח. זהו צעד חשוב בקידום החיבוריות והקישוריות של רשת הרכבות בישראל. עבודות הנחת המסילות החדשות הן אבן דרך משמעותית, שלאחריה ייהנו כלל האזרחים מרכבת נוחה ומהירה יותר. בהנחיית השרה רגב אנו פועלים ללא לאות לשפר ולייעל את התחבורה הציבורית בכל רחבי המדינה, במטרה לעודד מעבר לתחבורה ציבורית, מה שיסייע בהורדת העומס בכבישים והפחתת זיהום האוויר."

השלמת שלב זה של הפרויקט מהווה צעד משמעותי קדימה לקראת שיפור משמעותי בשירותי הרכבת בישראל. הגדלת מספר המסילות תאפשר הגדלה משמעותית בתדירות הרכבות, קיצור זמני הנסיעה והקלה משמעותית על העומס בכבישים. כמו כן, צפויה ירידה בזיהום האוויר כתוצאה מעידוד השימוש בתחבורה ציבורית.

השלמת שלב משמעותי בפרויקט המסילה הרביעית בפרוזדור איילון היא בשורה משמחת עבור תושבי ישראל. הפרויקט צפוי לשדרג משמעותית את שירותי הרכבת, להקל על העומס בכבישים ולשפר את איכות הסביבה.

קרדיט: דוברות משרד התחבורה
קרדיט: דוברות משרד התחבורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן