חגיגה של מוזיקה ואמנים: זמן פיוט 2024

עיריית תל אביב-יפו גאה להציג: פסטיבל זמן פיוט, 12 שנים של קסם מוזיקלי

צלילים עתיקים פוגשים יצירה עכשווית: פסטיבל "זמן פיוט" חוזר בפעם ה-12, ומזמין אתכם למסע מרתק דרך עולם הפיוט והמקורות. בואו לחוות עיבודים חדשניים ומרגשים לניגונים עתיקים, בביצוע מיטב האמנים הישראלים.

בין המשתתפים:

בועז שרעבי, גיא מזיג, לאה שבת, להקת עלמא, יהלה לחמיש, יגל הרוש, מיכה ביטון ולירון עמרם.

זו שנתו ה- 12 של הפסטיבל העירוני 'זמן פיוט' בתל-אביב-יפו, אשר רכש לו שם כאחד מהפסטיבלים המובילים בארץ בתחום המוזיקה היהודית. הפסטיבל מעמיד במרכזו טקסטים יהודיים וניגונים עתיקים ומעניק להם פרשנות עדכנית ורעננה. ייחודו של הפסטיבל ביכולת שלו לעודד היכרות עם ענקי הרוח, השירה והתרבות היהודית ולהנגישם לקהל הרחב, באמצעות עיבודים חדשניים לטקסטים העתיקים של הפיוט ובאמצעות בחירה במנעד אמנים מגוון ולעיתים אף בלתי צפוי.
הפסטיבל מופק על ידי מרכז ברודט לתרבות יהודית של עיריית תל- אביב- יפו, שהחליטה לקיימו השנה חרף המלחמה, מאחר והוא משלב מוזיקה ותפילה, שיש להם כוח לרפא ולהפיח תקווה. הידיעה שהטקסטים והמנגינות הללו, ליוו את העם היהודי במשך דורות, גם בתקופות קשות, מעניקה להם יכולת לנסוך בנו השראה, עוצמה ותקווה שכל כך חשובים לנו בימים הללו.

בהתאם למסורת של הפסטיבל, גם השנה, "זמן פיוט" יעלה לראשונה מופעים חדשניים ומקוריים כולל של אמנים אהובים ומוכרים, שעולים לראשונה לבמה עם חומרים מעולם הפיוט והמקורות וביניהם: בועז שרעבי, לאה שבת וגיא מזיג.

הצטרפו  לחגיגה של מוזיקה, רוח ותרבות:

תאריכים: 28 במרץ – ועד 16 באפריל 2024

מקומות: מרכז ברודט לתרבות יהודית ואולם פומבדיתא 8, תל אביב-יפו

כרטיסים: 80-50 ש"ח, הטבות למחזיקי כרטיסי דיגיתל

רכישת כרטיסים: בטלפון 03-6954522 ובאתר העירוני של עיריית תל אביב.

פסטיבל זמן פיוט:

מפגש מרתק בין עבר ועתיד, חוויה מוזיקלית ייחודית ומרוממת והזדמנות להכיר מקרוב את עולם הפיוט והמקורות.

צילום תמונות: אילן בשור
צילום תמונות: אילן בשור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן