אחוה נותנת פייט למחירי הטחינה: הצליחה להוזיל את העלויות

טחינה אחווה

רשימה שחורה? "אחוה" מודיעה על הוזלת הטחינה

רשימה שחורה? "אחוה" מודיעה על הוזלת הטחינה
בזכות קבלת חומר גלם חדש ואיכותי: חברת "אחוה" מודיעה על מבצע הנחה לטחינה גולמית לרשתות שיווק
לאחר שהעלתה את מחיר הטחינה ונכנסה בשל כך ל"רשימה השחורה" של משרד הכלכלה, מודיעה החברה ללקוחותיה כי בזכות קבלת מלאי שומשום במחיר סביר, היא יוצאת במבצע הנחה לטחינה אחוה בשיעור של כ-10%

תוקף ההנחה

ההנחה תימשך עד לסוף חודש מאי ותכלול את חג הפסח, ל"ג בעומר ויום העצמאות

חברת "אחוה", יצרנית מוצרי הטחינה, חלוה ודברי מאפה המובילה בישראל, הודיעה היום ללקוחותיה, כי במהלך חודש מרץ, צפויה החברה לקבל מלאי שומשום חדש ואיכותי במחיר סביר והגיוני ביחס לזה שסופק בארבעת החודשים האחרונים, ובזכות זאת תעניק החברה לרשתות השיווק מבצע הנחה לטחינה אחוה, עד לסוף חודש מאי. החברה מבהירה כי על אף שנושא האספקות של חומר גלם זה עדיין לא ודאי ומוחלט, היא תוזיל את הטחינה בשיעור של כ-10%, מבצע אשר יהיה בתוקף לכל אורך חג הפסח, ל"ג בעומר ויום העצמאות.

מבצע ההנחה של אחוה, שייכנס לתוקף החל מה-1 באפריל, מגיע לאחר שהחברה נאלצה להעלות בחודש פברואר את מחיר הטחינה בשיעור של כ-7.5%, זאת בעקבות מחסור חמור בשומשום אותו היא מייבאת מאתיופיה, שנוצר בעקבות המלחמה.

על אף מדיניות המחירים המוזלת של החברה לכל אורך השנה, נכנסה החברה ל"רשימה השחורה" שיזם שר הכלכלה ניר ברקת, שכללה יצרנים ויבואנים אשר העלו מחיר בתקופת המלחמה. כעת, על פי אסטרטגיית המחיר המוזל שלה, יוצאת החברה במבצע למחיר הטחינה, וזאת בזכות קבלת מלאי שומשום מספק לתקופה הקרובה.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, טבלת פערי המחיר בשוק הטחינה מציגה פער של עשרות אחוזים בין אחוה לשאר שחקניות השוק. הדו"ח קובע כי מותג הטחינה של אחוה הוא הזול ביותר על המדף ובפער של עשרות אחוזים לעומת טחינות מתחרות.

במונחים שנתיים, לאורך זמן, אחוה הינה מותג הטחינה הזול ביותר על המדף,  "כפי שהוכחנו לאורך כל שנות פעילותנו, כשישנה אפשרות להוזיל את מחירי מוצרינו נהיה הראשונים לעשות זאת", דברי יובל מלאך.

טחינה אחווה
צילום דרור קליש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן