פול אנד שארק: קמפיין חדש בכיכובם של פירס ופריס ברוסנן

קולקציה חדשה

הקולקציה החדשה של Paul & Shark : שיתוף פעולה מרגש בין אב ובן. פירס ופריס ברוסנן, אב ובן, מככבים בקמפיין החדש של בית האופנה האיטלקי . הצילומים, פרי יצירתו של הצלם ג'יאמפאולו סגורה, מציגים את השניים במסע ויזואלי מרהיב, תוך שהם משדרים שיתוף פעולה, חיבור, אותנטיות ואלגנטיות.

פירס ברוסנן, שחקן ותיק ומוכר,ברוסנן האב, שחקן ומפיק אירי-אמריקאי, כיום בן 70, ידוע בזכות תפקידיו בסרטים כמו "ג'יימס בונד" ו"רוצח שכיר". הוא ידוע ברחבי העולם לא רק בזכות היותו שחקן מוכשר, אלא גם בשל המחויבות הפילנתרופית שלו כשגריר יוניסף אירלנד וכחבר מועצת המנהלים של Sea Shepherd Conservation Society, ארגון שמשימתו היא להגן על הסביבה הימית – מטרה שבית האופנה Paul & Shark מקדם בשנים האחרונות.

לצדו מככב בנו פריס, בן 23, שצעד בעבר על מסלולי אופנה בינלאומיים.

הקולקציה החדשה משלבת צבעים ימיים מרהיבים כמו כחול, תכלת, נייבי, אפור ושמנת. בין הפריטים ניתן למצוא סריג אביבי, חולצות מכופתרות, מכנסי פשתן, ז'קט בסגנון צבאי וחולצות פולו עם רקמת לוגו מעודנת.

הסרטון המלווה את הקמפיין גורם לנו לחייך, כשאנו רואים את פריס נכנס לתפקיד הצלם ופירס משתעשע מול המצלמה.

בית האופנה Paul & Shark

נוסד בשנת 1975 באיטליה, ומתמחה בבגדי ספורט יוקרתיים בהשראת הים. לאורך השנים הפך המותג למוביל בתחום הסמארט קז'ואל, תוך שימוש בבדים טכניים איכותיים וברמת גימור גבוהה.

הקולקציה החדשה היא שילוב מושלם בין סטייל קלאסי, חומרים איכותיים ועבודת יד איטלקית משובחת. הקמפיין, בכיכובם של פירס ופריס ברוסנן, מדגיש את הערכים של שיתוף פעולה, חיבור משפחתי ואהבה לאופנה.

קולקציה חדשה
האב והבן פירס ופריס ברוסנן
צילום: יחצ
צילום: יחצ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן