גם בדרך לניו יורק: המחווה המרגשת של אל על למען החטוף אלון תהל

צילום: באדיבות המשפחה

אל על הטיסה לניו יורק הלילה את השלט הצהוב YOU ARE NOT ALONE ממיזם הפסנתר של אלון אהל שחטוף בעזה, שם ישתלב באירוע של הקהילה היהודית למען ישראל.

אלון אהל בן ה-22 מלבון שבצפון, הגיע לפסטיבל נובה כשעה לפני חדירת המחבלים לשטח ישראל. לאחר ניסיון מנוסה, אלון הגיע למיגונית ברעים, שם נתפס על ידי מחבלים ונחטף לעזה, ומוחזק בשבי כבר 116 יום.

מאז ומתמיד אלון היה מחובר למוזיקה בכל דבר שעשה. הוא ניגן על פסנתר, ותכנן לעבור לתל אביב ולהתחיל ללמוד מוזיקה ב"רימון". מאז שאלון נמצא בשבי, משפחתו עושה כל שביכולתה כדי לספר את סיפורו באמצעות המוזיקה ולשלוח לו אנרגיה וכוחות עד שיחזור.

כחלק ממאמצי המשפחה להעלאת המודעות, הם העמידו פסנתר כנף עם שלט צהוב וכיתוב "YOU ARE NOT ALONE" בכיכר החטופים, על מנת שכל העוברים והשבים יוכלו לנגן ולזכור בכל רגע ביום שאלון וכלל החטופים, עדיין לא בבית.

צילום: באדיבות המשפחה
צילום: באדיבות המשפחה
צילום: באדיבות המשפחה
צילום: באדיבות המשפחה

היוזמה המוזיקלית נגעה בלבבות ברחבי העולם, ונדדה מחוץ לגבולות ישראל באמצעות טיסות אל על גם לאמסטרדם ולברלין, שם הוצב פסנתר בגלריית ג'ימס סיימון בעיר.

הלילה הוטס השלט לניו יורק בטיסת אל על, לטובת הצבתו על פסנתר ייעודי באירוע בניו ג'רזי שהקהילה היהודית המקומית מקיימת לטובת גיוס תרומות לישראל, וזאת בהמשך להצבתו בכיכר הטיימס סקוור בניו יורק.

כל צוות הטיסה התגייס לטובת המאמץ, הם אספו את השלט מהמשפחה והציבו אותו במיקומים שונים במטוס לאורך הטיסה על מנת להזכיר לנוסעינו בארץ ובעולם שאנחנו עוד מחכים לאלון ולכל החטופים.

לדברי עדית אהל, אמא של אלון: "הכוח שיש למוזיקה לחבר בין אנשים, לעודד ולרפא, חשוב במיוחד בימים אלו. המוזיקה היא העוגן של אלון ולכן אני יודעת שנגינה בפסנתר הצהוב שלו תגיע אליו, מאחר וזה התדר שלו".

יואב הופמן, מנהל שירות בטיסת אל על לניו יורק, אשר העביר את השלט מנציגי המשפחה בארץ לנציגי המשפחה בחו"ל אמר: "אל על מסייעת ככל הניתן בהעלאת המודעות לחטופים שלנו במגוון מחוות והטסות של בני משפחה ליעדים שונים בעולם לטובת העלאת המודעות הבינלאומית.

באופן אישי אני נרגש לקחת חלק קטן בפעילות המשמעותית של מטה החטופים ומייחל כמו כולם שהם יחזרו במהרה הביתה״.

צילום: דוברות אל על
צילום: דוברות אל על

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן