הצליחו להדהים את כולם: השירות החדש של ווטסאפ עם הבינה המלאכותית

שירות חדש בווטסאפ, צילום: בלוג ווטסאפ

תכנת המסרים הפופולארית בעולם, ווטסאפ, הצליחה להדהים היום את כולם

בהודעה שיצאה בערוץ הווטאספ העולמי, חברת מטא הפנתה את הקוראים לבלוג מיוחד ובו סיפקה פרטים על השירות החדש שיאפשר למשתמשים העברת מסרים באמצעות בינה מלאכותית.

בבלוג נכתב: " היום בכנס Connect השנתי, Meta הכריזה על מספר מוצרים ופיצ'רים של בינה מלאכותית שבקרוב יהיו זמינים ב-WhatsApp.

אנחנו מקבלים השראה ממגוון האפשרויות של בינה מלאכותית יוצרת, ומהיכולת שלה לעזור לאנשים להביע את היצירתיות שבהם, להיות פרודוקטיביים וליהנות מהתהליך של שליחת הודעה ללא מאמץ. מכיוון שכל כך הרבה שיחות מתרחשות ב-WhatsApp, אנחנו רוצים לעזור לאנשים בכל העולם לגשת לטכנולוגיה המתפתחת הזו".

ממחשבה לביצוע תוך זמן קצר

עוד נכתב בבלוג: " בתור התחלה, אנחנו מציגים שלושה שירותים חדשים של בינה מלאכותית המופעלים על ידי Meta ומייצגים את השלבים הראשונים בדרך שלדעתנו תהיה מסלול ארוך של התנסויות לכולנו. החל מהיום, חלק מהמשתמשים יכולים להתחיל לבדוק בצ'אטים עם חברים ובני משפחה את הדברים הבאים:

מדבקות של בינה מלאכותית: תוכלו כעת ליצור מדבקה מותאמת אישית שמייצגת מחשבה או רעיון שמתאימים בדיוק לצ'אט שלכם.

צ'אטים של בינה מלאכותית: באמצעות כלי הבינה המלאכותית של Meta, יש לכם אפשרות לשאול כל שאלה לקבלת מידע נוסף על נושאים שונים או לנסות ליישב ויכוח בצ'אט הקבוצתי, כולל היכולת לקבל נקודת השקפה של עשרות דמויות שנוצרו על ידי Meta ומסוגלות להשיב בדרכים מעניינות.

יצירת תמונות ראליסטיות: בהקלדת ההנחיה /imagine, כלי הבינה המלאכותית מאפשרים לכם ליצור תמונות לייצוג רעיון, מקום או אדם".

רק עכשיו מתחילים להשתמש בבינה מלאכותית? הנה מה שיש למטה להציע

במטא מבינים שלא כל המשתמשים יודעים להיעזר בבינה המלאכותית ומוסיפים: " לאנשים שרק עכשיו מתחילים להכיר את היכולות של בינה מלאכותית יוצרת, ריכזנו כאן כמה דברים בסיסיים על אופן הפעולה של מערכות אלה שמאפשר להגן על הפרטיות שלכם. הדבר שהכי חשוב לנו להבהיר הוא שההודעות האישיות שלכם עם חברים ובני משפחה הן מחוץ לתחום. דמויות הבינה המלאכותית יכולות לקרוא את התוכן ששולחים להן, אבל ההודעות האישיות שלכם נשארות מוצפנות מקצה לקצה, ולכן אף אחד אחר לא יכול לראות אותן, אפילו לא Meta.

בנוסף, אנחנו רוצים לאפשר לבעלי עסקים להשתמש ביכולות הבינה המלאכותית לצורכי שיפור האיכות והמהירות של השירותים שהם מציעים לאנשים. בשלב זה אנחנו עובדים מאחורי הקלעים עם כמה שותפים בתחום, ונפרסם את מה שנלמד בנושא זה בחודשים הקרובים.

נמשיך לעדכן על כך באפליקציה כשהכלים האלה יהיו זמינים לשימוש עבור עוד אנשים, בעוד שפות. אנחנו מחכים ומצפים למשוב שלכם ונשמח לשמוע על הדברים שאתם יוצרים".

שירות חדש בווטסאפ, צילום: בלוג ווטסאפ
שירות חדש בווטסאפ, צילום: בלוג ווטסאפ

הספארי נפתח לכבוד חנוכה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן