מפונים מהדרום או מהצפון? לכפר הנוקדים יש מקום בשבילכם

אתר הנופש, כפר הנוקדים, הנמצא בין ערד למצדה מעדכן כי ישנם חדרי אירוח פנויים עבור תושבי כל הישובים המפונים ובכלל.

בתחילת מבצע "חרבות ברזל", עוד לפני שהחל פינוי מאורגן, פתח הכפר את שעריו עבור תושבי עוטף עזה ושדרות לאירוח בכפר ללא עלות.

בניגוד לפרסומים של רח"ל כי אזלו חדרי האירוח באתרים השונים ברחבי הארץ, מודיעים בכפר הנוקדים כי ברשותם כ- 60 חדרים משפחתיים פנויים לאירוח המשפחות המפונות.

בנוסף, בימים אלה מוקמות ערי אוהלים ברחבי הארץ, לקלוט גם כן תושבים מפונים, כאשר כפר הנוקדים מכיל גם עיר אוהלים מן המוכן, שאין צורך להקימה מאפס.

צילום: באדיבות כפר הנוקדים

מהנהלת הכפר נמסר: "מאז ההתקפה הנוראית על ישראל ועם פתיחת מלחמת חרבות ברזל אירחנו בכפר הנוקדים משפחות מפונות. לאחר שאלו עזבו את הכפר והועברו למוקדים אחרים עם משפחות נוספות, אנחנו פונים שוב ומזמינים את תושבי הדרום והצפון שפונו מבתיהם לאירוח אצלנו בכפר".

כפר הנוקדים נמצא ברשימת המלונות שנמצאים בכיסוי תקציבי של משרד התיירות ומוכנים לקבלת המשפחות. האירוח כולל ארוחות ופעילויות לילדים לאורך כל היום.

בנוסף לישובים שקיבלו הוראת פינוי ולאור פניות של אזרחים רבים המבקשים לצאת למדבר ולהתאוורר מהמצב, מציע הכפר 50% הנחה על כל אפשרויות הלינה. חשוב לציין כי כפר הנוקדים מוגדר כאזור ירוק, יחד עם זאת בכפר ישנם מרחבים מוגנים.

לפרטים נוספים ולהזמנת חדרים: www.kfarhanokdim.co.il.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן