באישור צנזורה: איש עסקים ישראלי נפצע בטורקיה כתוצאה מפיצוץ בסירה

הזירה בטורקיה וחלק מהמפליגים ששוחים ליד הסירה, לצד תגובות של אזרחים טורקים. צילום מסך: מתוך אינסטרגרם.

חודשיים אחרי אירוע חריג ולא מובן שהתרחש באגם באיטליה בו נהרג אזרח ישראלי, היום נפצע איש עסקים מוכר כתוצאה מפיצוץ בסירה בטורקיה.

בזמן בו הפליג באזור דליאן, אירע ככל הנראה פיצוץ בתא הדלק של הסירה בה הפליג יחד עם ישראלים נוספים באזור הסמוך בין היתר לאי מרמריס.

חבריו הישראלים שהיו איתו בהפלגה הספיקו לזנק למים ולחלץ את עצמם אולם הוא לא הצליח להמלט בזמן וספג פגיעה קשה ברגלו, כך לפי הרשתות החברתיות בטורקיה.

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות בטורקיה, ניתן לראות חלק מהנוכחים בסירה שהפסיקו לזנק למים לאחר הפיצוץ והם שוחים ומתרחקים מהסירה שעלתה בלהבות.

לאחר ניסיונות כיבוי, בין היתר גם מהאויר, הסירה הבוערת שקעה למצולות ונראה כי יקח זמן עד שינסו להוציא אותה מהמים ולהבין מה קרה ומדוע נגרם הפיצוץ המסתורי.

 

לאחר שפונו מזירת האירוע, הפצוע הישראלי וחבריו פונו לקבלת טיפול בבית חולים טורקי בקרבת מקום ובמדינת ישראל החלו להפעיל אמצעים על מנת להשיב אותם הביתה.

ככל הנראה בזמן הקרוב יגיע לישראל מטוס מטורקיה עם ארבעת הישראלים שהיו על הסירה ומיד הפצוע יועבר לטיפול באחד המרכזים הרפואיים בארץ וחבריו ינסו להסביר מה קרה במהלך ההפלגה.

הזירה בטורקיה וחלק מהמפליגים ששוחים ליד הסירה, לצד תגובות של אזרחים טורקים. צילום מסך: מתוך אינסטרגרם.
הזירה בטורקיה וחלק מהמפליגים ששוחים ליד הסירה, לצד תגובות של אזרחים טורקים. צילום מסך: מתוך אינסטגרם.

נזכיר שישראלים רבים אוהבים לטייל במדינת טורקיה ומידי יום יש טיסות לנמלי התעופה במדינה, בהם ישראלים שיוצאים לנפוש במדינה האקזוטית של הים התיכון.

הישראלים מתקבלים בטורקיה בדרך כלל באהדה רבה וזוכים לחיבוק חם מתושבי המדינה ששמחים בהגעתם של הישראלים ובחלק מהמקומות אף למדו את השפה העברית ומשוחחים עם התיירים הישראלים באוירה נעימה ומכבדת.

צפו בסרטון משריפת הסירה, שניות לאחר הפיצוץ המסתורי מחשבון האינסטרגם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן