אושרית בנאי עולה עם תכנית חדשה, פותחת הכל ולא מפחדת

רגע לפני עליית התכנית בערוץ הכוכבים אושרית בנאי, כוכבת הילדים, פותחת את הכול פעם אחת ולתמיד: ״אף אחד לא יעצור אותי, דגל ישראל ימשיך ללוות את המופעים שלי״
אושרית בנאי בת 40 מכפר סבא אמא ל-2 סיימה להתנצל אחרי שנים בהן הייתה מותקפת תחת תגובות וביקורות חריפות ברשתות החברתיות בעקבות המופע שלה ״מטיילים עם אושרית בארץ ישראל״. מעטים כוכבי הילדים שבוחרים לקחת את אהבת המדינה לבמה, אבל את אושרית מזמן כבר לא מעניין מה יגידו היא בוחרת להביא לעולם הילדים את התרבות והערכים היהודים בגאווה.

אושרית גדלה במלחמת הישרדות יום יומית עם אביה שהוא הלום קרב לאחר שנפצע בשני מלחמות (יום הכיפורים ושלום הגליל), הוא נלחם על הכרתו וקבלת הזכויות שמגיע לו וזה מה שהביא אותה לצאת לאור עם המופע ודגל ישראל בגאווה.
רגע לפני עליית התכנית החדשה שלה קדימה לטייל בארץ ישראל שעולה לאוויר בערוץ הכוכבים בתאריך 5.3 היא מספרת את הדרך שעברה עד רגע זה. בשנת 2014 החלה את דרכה בימי הולדת במופע ״מטיילים עם אושרית בארץ ישראל״

באחד המופעים שלה שבהם היא לוקחת את הילדים למסע במדינה מהצפון עד הדרום היא שאלה את הילדים ״מי היה ראש הממשלה בעבר״? הילדים ענו: "בנימין נתניהו" וחלק ענו "רוי בוי", זה מה שעלה בראשם כאשר היא מדברת על מדבר בשדה בוקר ומחזירה את הילדים ל- DVD הראשון של רוי בוי במדבר.

פה היא הבינה את שליחות והיא לא הייתה מוכנה שיהיו ילדים לא מודעים ועדיין מבולבלים. ללא מורא היא העלתה פוסט לפייסבוק בה מבקשת להגיע לקק״ל וכך היה הגיעה למשרדי קק״ל ופגשה שם את יו״ר ארגון העובדים הארצי בקק״ל ישראל גולדשטיין שהתחבר לתוכנה ובעקבות כך הזמינו את אושרית להופיע מול תושבי הדרום בזמן המלחמה

מי שראה את המופע והחליט לקחת אותה לבוקינג היו ״חברים להפקות״ לאחר תקופה שבה אושרית החלה להופיע במיני ישראל והייתה מופיעה כמעט 2 הופעות ביום והיה חודש שהגיעה ל- 26 מופעים קיבלה את המהלומה של חייה כאשר התחילה תקופת הקורונה.

הבית שאימץ אותה החליט לסיים את ההתקשרות מולה. "זו הייתה השנה הכי קשה בחיי", אומרת בנאי. בעקבות הספר של יובל אברמוביץ ״הרשימה״ הצליחה להתאושש ונפגשה עם איש יקר אבי דור (הופה היי) שעזר לה והחליטה להוציא הדסטארט ותוך זמן קצר הצליחה לגייס מעל 100,000 שקל.

כיום היא עולה עם תכנית חדשה לאוויר שהולכת להביא לטלויזיה תכנים מקוריים של כיף שיכלול 7 פרקים עם 6 שירים משלה חדשים והכול מבוסס על אהבת המדינה והציוניות , בתכנית היא יוצאת להגשים את החלום שלה לטייל בארץ ישראל לצד דמויות מרתקות היא פוגשת את בנימין זאב הרצל ויחד בודקים מה קרה עם החזון שלו הקמת מדינת ישראל ויחד יוצאים להגשים את החלום לטייל בארץ.

לצד הדרך פוגשים חברים שונים כמו טל מוסרי שמגלם ֹ שלוש דמויות שונות בעלילה וחלקן דמויות דיגיטליות שמלמדות אותנו לשמור על ארץ ישראל נקיה. תפגשו את עץ האורן, מטאטא , פחוני הפח המדבר הכול תחת מסרים חינוכיים, ערכיים ושמירה על איכות הסביבה.

באחד הפרקים הדמות מבקרת בירושלים בנאי לא חוסכת ומספרת חלוקת ירושלים לשלוש דתות ואפילו לא פוסלת להופיע גם במגזרים ודתות שונות.

בנאי הסבירה: ״בעידן של היום הילדים נחשפים לתכנים מעולם הטיק טוק איפה המורשת שלנו? ערכים? תרבות? איבדנו את זה לגמרי, אני לא ארגע עד שיגיע היום שאפתח את טקס המשואות ביום העצמאות כי גם לדור העתיד מגיע לדעת את ההיסטוריה של עם ישראל מאין באנו, הדור שלנו סופג תכנים בלי שום ערך מוסף בלי להכיר את ההיסטוריה שלנו ופה אני נכנסת״.

צילום :אושר עדן פשינסקי

פשיטת רשות המיסים: 15 רכבי יוקרה נתפסו על ידי רשות המיסים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן