המתנות הזוגיות שכיף לקבל

קרדיט תמונה: FREEPIK

מתנות לזוג הן קטגוריה של מתנות מתוקות מאוד, שמטרתן לשמח זוג, לפנק ולקרב אותו. לכן, מתנות לזוג יהיו חוויות משותפות שהזוג יכול לחוות יחד, אבל גם מתנות חומריות יותר יכולות לתפקד כמתנות נהדרות לזוג. 

אם אתם מחפשים מתנות לזוג ולא בטוחים מאיפה לגשת למשימה, יש לנו כמה רעיונות מתוקים ורומנטיים בשבילכם.

מי מעניק מתנה לזוג?

מתנות לזוג יכולים להעניק כולם – בין אם הורים, סבא וסבתא, החברים, הילדים ואפילו קולגות. את המתנות מעניקים מכל מיני סיבות: בין אם כי לא הצלחתם להגיע לחתונה של הזוג ואתם רוצים להעניק להם מתנה, בין אם כי הזוג הביא ילד לעולם ותרצו לתת מתנה מפנקת, ובין אם כי מדובר על מתנה ליום נישואים מהילדים, מתנות אירוסים לזוג, מתנות למעבר לבית משותף, מתנות על אירוח בחג או בערב שישי וכו'.

מה נהוג לתת כמתנה לזוג?

בדרך כלל, המטרה של מתנה לזוג היא לתת לו זמן משותף ביחד וחוויה חדשה ומקרבת, ולכן מדובר לרוב על חוויות משותפות ומפנקות כמו ביקור בספא, חופשה במלון, ארוחת ערב במסעדה טובה, הצגה או מופע, בעיקר אם מדובר על מתנת חתונה או מתנת אירוסים.

במקרים אחרים, בעיקר כשהמתנה היא לחנוכת בית או מתנה לאירוח בחג, אפשר לתת גם מתנה "חומרית" לבית כמו פריט יפה, מכשיר חשמלי למטבח, עציץ גדול או אפילו משלוח שוקולדים. במילים אחרות, נסו להתאים בין סיבת נתינת המתנה לאופי המתנה!

הרעיונות הטובים ביותר למתנות לזוג

אל דאגה, לא נשאיר אתכם גם בלי כמה רעיונות מצוינים למתנות לזוג שתוכלו לבחור מתוכם:

  • יום כיף בספא – יום כיף בספא הוא רעיון מפנק, רומנטי ומקרב לבני זוג. תוכלו להעניק להם עיסוי חלומי או לחילופין יום כיף בבית מלון הכולל כניסה לבריכות וארוחת בוקר. אם תרצו לקחת את המתנה צעד אחד קדימה, תוכלו גם להעניק לילה במלון או בצימר.
  • חוויית אקסטרים – אם מדובר על זוג הרפתקני שאוהב לצאת לשטח, העניקו לו חוויה משותפת ובלתי נשכחת כמו צניחה חופשית, רכיבה על סוסים, טיול טרקטורונים, רפטינג בירדן או טיסה רומנטית בכדור פורח.
  • ארוחת ערב – מתנה קלאסית שאי אפשר לפספס איתה היא ארוחת ערב מפנקת במסעדה טובה לבחירתם, או לחילופין ארוחת בוקר או בראנץ' עשיר.
  • סדנה משותפת – סדנה משותפת, כמו סדנת קוקטיילים, סדנת בישול או אפילו סדנת נגרות יכולה להיות חוויה משותפת מקסימה לזוג שגם תלמד את בני הזוג תחביב חדש שיוכלו להשתמש בו בהמשך חייהם.

מחפשים מתנות לזוג? חשבו על הזוג והסיבה – והתאימו לו מתנה!

זוגות שונים זה מזה – יש כאלו שאוהבים להתפנק ואילו אחרים אוהבים לצאת לטבע, יש כאלו שיעדיפו לשבת בבית עם מארז קוקטיילים טוב ואחרים יעדיפו מסעדה מצוינת. חשבו על הזוג שאתם בוחרים לו מתנה, והתאימו לו חוויה משותפת או מתנה ביתית, מקרבת ורומנטית.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן