מספר פרמטרים על הרחקת יונים מהמרפסת

קרדיט תמונה: FREEPIK

בדיוק כמו שאנו אוהבים לשהות במרפסת ולספוג את אור וחום השמש, למעשה גם היונה הממוצעת אוהבת לשהות בה ולהשתלט עליה. בעקבות זאת, אנשים רבים נקלעים למצב של חורבן במרפסות שלהם עקב שהות לא רצויה של יונים שונות. לכן ניתן להרחיק את היונים מהמרפסת שלכם אך קודם חשוב להבין מדוע הינן נוהגות לשהות שבה.

סיבות לשהות יונים במרפסת

ניתן לומר כי עלולות להיות מספר סיבות עבור שהותן של יונים במרפסת שלכם. נציג לפניכם מספר סיבות טובות שיש לייחס להן חשיבות רבה על מנת לבצע הרחקת יונים מהמרפסת .

מרפסת מבולגנת – בין הסיבות העיקריות עבור בואן של היונים. למעשה, אם המרפסת שלכם מכילה בתוכה ריהוט, ציוד ושאר דברים אשר גורמים לפינות מחבוא או יצירת צל, ללא ספק היונה תעוף לעבר אותה מרפסת ותשמש אותה כבית. לכן ניתן להציע לנקות באופן עצמאי את המרפסת וכן אולי תפתרו את בעיה זו בעצמכם.

מרפסת המוקפת צמחיה – מרפסת מסוג זה יכולה לעורר אצל היונה מחשבה, שמדובר במראה של טבע וכן לגרום לאותה יונה לקנן באותה מרפסת.

מרפסת ריקנית  – ניתן לומר כי יונים מחפשות אחר מקום שקט אשר בו הינן רשאיות להיות לבד, בעקבות זאת ללא ספק יימשכו על מרפסות ומסתורי כביסה שהינן נטושות ברוב שעות היום.

מה משפיע עבור הרחקת יונים מהמרפסת?

רצון עבור הרחקת יונים מהמרפסת הינו חיובי, אך אינו מספיק. אם הנכם רוצים לבצע הרחקה של יונים מהמרפסת שלכם, יש לציין כי לא כל פתרון הינו אידיאלי לטווח הארוך. על מנת למצוא את השיטה הנכונה ביותר, מומלץ לקחת בחשבון כי ישנם מספר גורמים עיקריים אשר קשורים אל המרפסת שלכם ועבור היונים עצמן.

קינון היונים – מיקום היונים במרפסת הינו משתנה ממקרה למקרה, ובעקבות זאת גם אמצעי ההרחקה חייבים להשתנות. חשוב לציין כי אמצעי הרחקה אשר מתאים ליונה המקננת על מעקה בטיחות כלשהו, לא תמיד מתאים ליונה המקננת על המרפסת או בתוכה.

סוג המרפסת – למעשה, פתרון שיתאים למרפסת שמש מקורה לא תמיד יתאים למסתור כביסה או מרפסת שירות. יש לציין כי כל מרפסת היא מיוחדת ושונה, ולכן עבור כל אחת מגיע פתרון מיוחד.

גודלה של המרפסת – פרמטר זה אולי נשמע מובן מאליו, אך חייב לקחת בחשבון את מידותיה וגודלה של המרפסת, בשביל להתאים עבורה את האמצעי המתאים ביותר להרחקת יונים.

שורה תחתונה, אין ספק שבעיית יונים הינו מקרה מתסכל ומרגיז. על מנת לשהות במרפסת נקייה ורגועה, חשוב מאוד להבין אם היא עלולה למשוך יונים ואם כן לפי מה. כאשר הנכם מגלים את הסיבה, יש להתאים אליה את האמצעי המרחיק האידיאלי על מנת להרחיק את היונים כמה שיותר לטווח הרחוק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן