המשקה החדש של הקיץ



רשת המאפיות הירושלמית, מפגש השייח', מציגה את הכוכב החדש: האייס סחלב ★"לא מדובר רק שמוצר שמתאים לימים החמים בישראל", אומרים השבוע בהנהלת הרשת, "מעל הכל, מדובר בתוספת המשלימה והמתאימה ביותר לסמבוסקים הטריים שלנו"

אם לשפוט לפי דעת קהל הצרכנים הישראלי, אין כל ספק שאחד המשקאות החמים, המנחמים והאהובים ביותר ביום חורף קר הוא הסחלב. כוס רותחת, משקה מהביל, טעמי הקוקוס, הקינמון ומי הוורדים, התרווחות על הספה מול המסך והרי לפניכם חוויה מפנקת, מלאה בנוסטלגיה שמכילה כל מה שאנחנו לעולם לא נתנגד להתרפק עליו. ועכשיו – נסו לשכוח מכל מה שאתם מכירים ויודעים לגבי הסחלב. איך? תנו ביקור באחד מסניפי מפגש השייח', ותבינו בדיוק על מה אנחנו מדברים.

האייס המרענן של הקיץ במפגש השייח, צילום: יחצ


אם עד היום קישרנו ותייגנו באופן אוטומטי את הסחלב כמשקה חם, הרי שברשת המאפיות והקונדיטוריה הירושלמית הוותיקה, מציגים שינוי חשיבה. בני משפחת נאור, בעלי ומנהלי מפגש השייח', פיתחו רעיון ייחודי ויוצא דופן, כזה שהביא לתוצרת שלא תמצאו כמותה בעצם באף מקום אחר בארץ: אייס סחלב אסלי.

האייס החדש, צילום: יח"צ


"לא מדובר רק ברעיון למשקה מרענן, שונה ושאין מתאים ממנו לימי הקיץ החמים שנדע בחודשים הקרובים", אומרים השבוע במפגש השייח'. "אלא שגם מדובר על התוספת המשלימה והמוצלחת ביותר לסמבוסקים המפורסמים שלנו ועל שילוב מנצח, מאפה טרי וחם עם משקה קר ומרענן. הטעמים הם אותם טעמים, התחושה שונה, מלהיבה וטעימה במיוחד".


כידוע, רשת מפגש השייח', שקיימת כבר 32 שנים, היא בגדר מוסד ירושלמי של ממש.

המאפייה הראשונה של הרשת הוקמה בשנת 1990 ביוזמתו של שי נאור, שעד היום מנהל בגאון את העסק לצד ארבעת ילדיו. הרשת מתמחה באפייה בטאבון אבן, שנבנה במיוחד בכל סניף בהתאמה לצרכי המאפים וידועה באווירה הייחודית ששוררת במקום. לאור ההצלחה המסחררת של הרשת בשנים האחרונות, נפתחו סניפים רבים ברחבי העיר ומחוצה לה. מרבית הסניפים פתוחים 24 שעות ביממה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן