רעיונות מומלצים לאירועי חברה וערבי גיבוש

העובדים שלך הם הנכס החשוב ביותר של העסק. היכולת שלהם לעבוד מתוך מוטיבציה, לתקשר ביעילות ולהישאר מחויבים ליעדי החברה, היא חיונית על מנת להבטיח שגשוג. לכן, כיום יותר מתמיד מתוודעים מנהלים בכירים בארגונים בכל רחבי העולם לעובדה בלתי נמנעת – ערבי גיבוש במקום העבודה הם הרבה יותר מצ'ופר, הם אמצעי חיוני לתפקוד הארגון.

מחקרים רבים שנערכו בתחום הייעוץ הארגוני זיהו שאירועי גיבוש במקום העבודה מחזקים את מערכות היחסים, מעצימים את נאמנות העובדים למקום העבודה ומספקים הזדמנות חשובה לצוות שלך להכיר באווירה אחרת ולחוש שייכות לארגון שהם עובדים בו. גם עם השקעה צנועה יחסית, נוכל להפיק מערבי החברה שלנו יתרונות יקרי ערך.

אלו כמה רעיונות פשוטים לביצוע שיגרמו לכל העובדים שלך להגיע לערב הבא ולדבר עליו הרבה לאחר מכן.

ערבי משחקים

לא צריך לצאת יותר מדי מהקופסא כדי להבטיח שכולם ייהנו ויתאחדו תחת מטרה משותפת. לפעמים כל מה שצריך, זה המון הזדמנויות לכיף ונגיעה קטנה של תחרות. זה יכול להיות מועדון סנוקר שנסגור במיוחד עבור הצוות שלנו, אולם באולינג או אפילו בר קטן שנוכל לערוך בו טורניר קליעה למטרה. בסופו של דבר, בירה קרה, כמה נשנושים ומשחקים שמערבים את כל צוות העובדים, זה כל מה שנצטרך כדי להבטיח ערב של כיף.

סדנאות לפיתוח כישורים חדשים

לא, אנחנו ממש לא מדברים על עוד הרצאה משמימה על התייעלות בארגון או סדנאות מוטיבציה. המטרה המרכזית שלנו בסופו של יום היא שלעובדים יהיה כיף. לכן, חשוב שנבחר בסדנה שתלהיב ותאפשר לעובדים שלך לחזור הביתה עם משהו שבאמת ישמש אותם גם בבית.

זו יכולה להיות סדנת בישול, סדנה להכנת קוקטיילים או ערב של טעימות יין. החשוב ביותר הוא שנחשוב בראש ובראשונה מה ייצור עניין ויראה שהשקענו מחשבה באמת.

לשבור את הקרח עם צחוק מתגלגל

אחת מהמטרות החשובות ביותר של ערב החברה הוא לרענן את הדינמיקה המשרדית ולשבור קצת את הדיסטנס. אין ספק שהומור הוא אחד הכלים היעילים ביותר כדי לעשות בדיוק את זה.

השתתפות במופע קומדיה תאפשר לכל העובדים שלך לשחרר וכנראה תספק חומר ללא מעט דחקות משרדיות ובדיחות פנימיות.

רכישת כרטיסים להופעות של שחר חסון, אחד מהקומיקאים המצליחים והבולטים בישראל, זה כל מה שצריך לעשות כדי לסגור את ערב החברה בצורה מושלמת ומצחיקה במיוחד. זו דרך נהדרת לפנק את העובדים.

מוסיקה מחברת בין אנשים

אין הרבה דרכים להפוך את המשרד למקום מרגש ומלהיב כמו הופעה. העובדים שלך רוצים להרגיש רלוונטיים ולדעת שמקום העבודה שלהם הוא מקום תוסס ונחשב. כדי להעניק להם את התחושה הזו, למה לא להזמין מוסיקאי להגיע עד למקום העבודה? זו הזדמנות נהדרת לחוות את המתחם בצורה שונה מתמיד וליהנות מהופעה של אמן שהעובדים שלנו מעריכים ויתרגשו לראות אותו על הבמה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן