אירוע פרטי – האם כדאי לערוך במסעדה או באולם?

אירוע פרטי – האם כדאי לערוך במסעדה או באולם? עבור הפקת אירוע מוצלח, גם אם הוא קטן יחסית ולא מרובה במאות משתתפים, דרושה מקצוענות.

גם בחירת הלוקיישן המתאים והנכון לאירוע דורשת מחשבה עמוקה על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור אירוע מהנה שיענה על כל הצרכים של המארגנים וגם כמובן על אלו של האורחים. מתלבטים היכן לערוך אירוע פרטי קטן, באולם אירועים או במסעדה מומלצת? הנה כמה טיפים בנושא.

אירוע קטן הוא אירוע פרטי בסדר גודל של כמה עשרות עד מאה אורחים, אירוע אינטימי לרוב שמצריך מקום מארח עם מענה תואם לצרכים המסוימים והאווירה הנדרשת.

בזמן שאירוע גדול של מאות או אלפי משתתפים דורש כמובן חלל אירוח גדול מאוד, את האירועים המשפחתיים הקטנים והאינטימיים יותר ניתן בימנו לקיים גם במסעדה טובה אך חשוב לוודא שזו ערוכה היטב לכל דרישות האירוע.

אירוע פרטי במסעדה – היתרונות הבולטים: בין היתרונות הבולטים הנוגעים לקיום אירוע משפחתי קטן במסעדה:

  1. הגמישות – מבנה האירוע והארוחה במסעדה לרוב יהיה יותר גמיש, ניתן יהיה לבחור בין מנות מרכזיות, תפריט ייעודי לאירוע או הזמנה מן התפריט הכללי.
  2. חלל אינטימי – חלוקת חלל האירוח במסעדה בשונה מאולם אירועים מיועדת לסעודה, מה שמייצר לרוב חלל אינטימי ונעים יותר לאירועים קטנים ומשפחתיים.
  3. מרחב הבילוי – אירוע במסעדה אינו חייב להיות צפוף, ולמעשה בבחירה של מסעדה מתאימה ניתן לשלב אירוח בפנים לצד מרחב פתוח בחוץ (למרבית המסעדות מרפסת או יציאה לשטח חיצוני), מרחב בילוי מתאים לילדים וכו'.
  4. בחירה ממגוון סגנונות – ניתן למצוא כיום שפע של מסעדות במגוון סגנונות, הן בעיצוב המקום והן בתפריט, תוך התמחויות מגוונות ומנות ייחודיות למסעדה האמורה בלבד. קיום האירוע במסעדה יאפשר אירועי קונספט מדליקים, התמקדות בתפריט בסגנון ייחודי החל מסעדות איטלקיות, ועד מטבח סיני, תאילנדי, הודי ועוד.
צילום: freepik

אירוע פרטי באולם אירועים – היתרונות המרכזיים: אל מול זאת, הסיבות המרכזיות לרוב לקיים אירוע פרטי באולם אירועים מסודר שערוך ומתמחה בקיום אירועים שונים בשוטף:

  • מיומנות השירות – אולמות אירועים מיועדים לפני הכל לאירוח אירועים בכל סדרי הגודל, לספק מענה לכל צרכי האורחים והחוגגים, שירותים נלווים, התאמה של מנות על פי צרכים ייחודיים (רמת כשרות, צמחונות), ומספקים לרוב רמת דיוק ושירות ברמה גבוהה במיוחד.
  • רחבת ריקודים – במידה והאירוע מתקיים בסימן שמחה הבאה לידי ביטוי על רחבת הריקודים, אולמות האירועים יספקו מרחב מתאים, לרבות עמדה לתקליטן מה שלא בהכרח קיים בכל מסעדה.
  • מכשור וטכנולוגיה – אולמות אירועים ערוכים מרבית ימות השנה לאירוח כמות גדולה של אורחים בכל הנוגע למערכות בטיחות, גנרטור, מסכי ענק להקרנת תמונות וסרטונים, מערכות בידור והגברה וכו'.
  • נגישות וחניה – מרבית המסעדות אינן מציעות חניה פרטית לבאי המקום, בעוד שאולמות אירועים כוללים לרוב מתחם חניה צמוד ומרווח לטובת אורחי האירוע.
  • נותני שירות נוספים – מנהלי אירועים באולמות יודעים לרוב לחבר את מזמיני האירוע גם לנותני שירות חיצוניים, החל מדי ג'יי וצלם וכלה בעיצובי פרחים, עיצוב בלונים, שולחן מתוקים וכו' ובמקרים מסוימים גם תוך יצירת שיתופי פעולה ועלויות משתלמות יותר בזכות זאת.

תכשיטי מוריה – יהלומים זהב וירושלים: קולקציית התכשיטים של ירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן