עד 14000 ש"ח לתושב לחג – אחרי אופקים באיזה עיר מקבלים מענק לחג?

שטרות כסף, אילוסטרציה - צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

אופקים לא לבד: מאבק ראש העיר הצליח ב"ה וגם תושבי העיר הזאת יקבלו מענקים לקראת ראש השנה

אחרי הבשורות המשמחות לתושבי אופקים לפיהן כל תושב וילד יזכו לקבל מענקים מהמדינה, בעקבות מאבק עיקש של ראש העיר, אושר כי תושבי עיר נוספת בדרום יקבלו מענק לחג עם סכום משמעותי לקראת ראש השנה. הישג זה מגיע לאחר תקופה מאתגרת בה תושבי העיר סבלו מירי בלתי פוסק מצד חמאס. המענקים החדשים מהווים הפתעה משמחת לתושבים, שזכו כבר למענקים קודמים במהלך המלחמה.

מענק לחג - אילוסרציה שטרות כסף - צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל
מענק לחג – אילוסרציה שטרות כסף – צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

תושבי שדרות שכבר קיבלו סכומי כסף גבוהים בסך מצטבר של למעלה מ 100 אלף ש"ח לתושב בחלק מהמקרים, יקבלו עוד מענק לפני ראש השנה בסך של עד 14000 ש"ח לכל תושב בעיר, מבוגרים וילדים, לפי החלוקה שנקבעה בתנאים כפי שיובא בהמשך הכתבה.

אשקלון נותרת מאחור: ללא מענקים, אך עם העלאת ארנונה חריגה

בניגוד לאופקים, תושבי אשקלון, העיר המופגזת ביותר בישראל, נותרו שוב מאחור ולא יקבלו מענקים לקראת ראש השנה. כזכור, למרות המצב הביטחוני חברי הקואליציחה במועצת העיר והעומד בראשה, תומר גלאם, החליטו על העלאת ארנונה חריגה בשיעור של למעלה מ-15%. צעד זה נועד לסייע לעירייה להתמודד עם הגירעון התקציבי ולממן פעולות שונות, כולל פרסום.

הזכות לתרום: תושבי אשקלון גאים לסייע לעירם

העלאת הארנונה, אף שהיא מעמסה נוספת על התושבים, נתפסת כהזדמנות לתרום למען העיר. תושבי אשקלון מביעים גאווה על הזכות שנפלה בחלקם עם יכולתם לסייע לעירייה להתמודד עם האתגרים הכלכליים ולצלוח את התקופה הקשה.

רה"ע שדרות אלון דוידי מודיע לתושבים בשדרות שמחים ומברכים ובאשקלון מפרגנים מכל הלב לרה"ע הסמוכה שפועל למען התושבים

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי שפועל ללא הרף למען תושבי העיר שלו הוציא הערב הודעה חשובה לתושבי שדרות וכתב:

" לאחר מאמץ רב התבשרתי כי הממשלה אישרה העברת מענקי סיוע וסל שיקום נרחב לכל תושבי שדרות ישירות ובקרוב צפוי לעבור לאישור הכנסת וייכנס לחשבונות התושבים בהמשך (מועד סופי ימסר בנפרד!)

תושבי שדרות הפגינו עוצמה ונחישות ביום הקשה ביותר שידע מדינת ישראל והעיר בפרט, דרשתי להעביר מענקים אלו לסיוע משמעותי למען התושבים היקרים ולאפשר לכל אחד ואחת סל שיקום שיאפשר להם לקבל מענה ראוי לאחר השנה הזו. סכומים שאושרו עומדים על 14,360 ₪ למבוגר ו-2872 ₪ לילד (עד גיל 18).

אני מודה לשר האוצר, בצלאל סמוטריץ' וצוות משרדו על הקמת הוועדה ואישור מסקנותיה ועל מדיניותו לשים את תושבי שדרות והאזרחים במדינה במרכז. כמו כן, תודה לפרופ' אביעד הכהן וצוות הוועדה על ההקשבה והמקצועיות. אנחנו נמשיך להיאבק בשבילכם ולדאוג לתנופה של העיר שדרות ומעל להכל לדרוש ביטחון- ולתמיד"! בעיר הסמוכה אשקלון מפרגנים כאמור לתושבי שדרות ושמחים שהם זכו לראש עירייה כמו אלון דוידי.

נפגעתם ביולי-אוגוסט ואתם עומדים בתנאי הזכאות? כך תגישו תביעה לפיצויים ותשמרו על העסק שלכם – כיף

 

 

11 תגובות

  1. ואיפה תושבי אשקלון,לא מגיעה לנו מענקים,הרי אנחנו שרדנו את ההפגזות ועדיין סובלים,איך יכול להיות ש ראש העיר של אשקלון,לו נלחם עבור התושבים,בושה וחרפה

  2. אני גר במישור הגפן 7/10 היו המחבלים באיזור מגורי ללא ידיעתי הייתי יורד למקלט יש לי פחדים עד היום למרות שהייתי בחופשת מחלה בעקבות מצב הנ"ל

  3. באשקלון גירעון איפה הכסף מה נעשה בכסף למען התושבים או סליחה המקורבים לצלחת שנפשו ולא אני ולא אלפי תושבים לא שמחים לתרום את העלאת בארנונה במקום כל ההיכרות קצת מיגון קצת פירגון לקשישים שחיים מתחת לכל ביקורת במקום להוכיח שהוא יודע לשיר נבחרת לראש עיר לתרום לעיר לא לשיר

  4. מר אלון דוידי,ראש העיר הטוב ביותר בארץ שדואג לכל התושבים, ביטחונית,כלכלית,תרבותית,והכי חשוב מנהיג אמיתי שאפשר לסמוך עליו בכל עת, תודה רבה על העזרה הרבה מאוד שתרמת ותמשיך לתרום לטובת הציבור הרחב ביותר בארץ.

  5. דיבורים , דיבורים, הבטחת שהמענק יכנס לפני החג, כניראה שהוא לא יכנס.
    לא רוצים הבטחות סרק לפני הבחירות , אלון דוידי אתה צריך להתבייש אם סתם הבטחת לתושבים שזה יכנס לפני החג אנשים בנו על המענק בעקבות דברייך וכנראה יתאכזבו.
    נתראה בקלפי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן