ראש השנה מתוק יותר כשאתם תומכים בעסקים הקטנים מהגליל והגולן

החברה הכלכלית הגליל העליון יוצאת במארזי שי לראש השנה לתמיכה בעסקים מהגליל והגולן

בזמן שתושבי הגליל מוצאים את עצמם מפונים מבתיהם ונאלצים להתמודד עם הפסדים כלכליים כבדים בשל ימי עבודה שאבדו במהלך המלחמה, החליטה החברה הכלכלית של הגליל העליון להתגייס ולעזור לעסקים הקטנים בקו העימות. המיזם החדש שהשיקה החברה, מארזי "ה(ט)עם עם הגליל", נועד לתמוך בעסקים מקומיים מהגליל והגולן, ולהציע מארזי שי לראש השנה המבוססים אך ורק על תוצרת מקומית.

המארזים, שמיועדים לחברות וארגונים, מכילים יינות, ליקרים, מוצרי מזון ומלאכת יד של עסקים קטנים מקו העימות. כל מארז תומך בלפחות עשרה יצרנים ומגדלים מקומיים, וכל המוצרים הנכללים בו כשרים. מעבר לתמיכה הכלכלית בעסקים המקומיים, המארזים מביאים את טעמו הייחודי של הגליל לכל רחבי הארץ, תוך חיזוק תחושת הערבות ההדדית.

ענבר בזק, מנכ"לית החברה הכלכלית של הגליל העליון, מסבירה: "העסקים הקטנים בגליל ובגולן חווים תקופה קשה מאוד, ולכן התגייסנו לסייע להם. השם "ה(ט)עם עם הגליל" נולד מתוף הסלוגן הותיק שקיבל תפנית במלחמה הזו: "העם עם הגליל" ומבטא את הערבות ההדדית שיש בחברה הישראלית.
כל מארז תומך בלפחות 10 עסקים קטנים. הקפדנו לפנות לכלל העסקים בגבול הצפון ולאפשר להם להשתתף במיזם והייתה הענות מדהימה. עשרות עסקים מקומיים שלחו את מיטב התוצרת שלהם למארזים, והצלחנו לבנות מגוון רחב של מארזים במחירים שונים, במגוון כשרויות ובעיקר – באופן שמביא את החוויה הגלילית האהובה לכל פינה בארץ".

המארזים מוצעים במגוון רחב של מחירים, החל מ-149 ש"ח למארז, ומתאימים לחברות וארגונים בהזמנות של מינימום 20 יחידות. בנוסף, קיימת אפשרות להרכיב מארזים בהתאמה אישית בהזמנות מעל 100 יחידות, על פי הצרכים והדרישות של כל לקוח.

המיזם הזה לא רק תומך בעסקים קטנים שנפגעו כלכלית מהמצב הביטחוני, אלא גם מביא את הרוח הגלילית והגולנית לכל פינה בארץ, ומחזק את החיבור של הציבור הישראלי עם הגליל והגולן. מי שמעוניין להזמין את המארזים או לקבל פרטים נוספים מוזמן לשלוח מייל inbarb@galil-elion.org.il

החזית החדשה לבריאות בגליל: הכשרה פורצת דרך למנהלי יחידות הבריאות

צילום יחצ

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן