MOSCOT בקיץ 2024: האייקונים עם הסטייל הנצחי שלא תעזבו לרגע

SHALDAG EYEWEAR משיקה את קולקציית קיץ 2024 עם הדגמים האייקוניים שממשיכים להוביל את סצנת האופנה הבינלאומית

קבוצת SHALDAG EYEWEAR, היבואנית והמשווקת הבלעדית של מותגי-העל המובילים בתחום משקפי השמש, מציגה בגאווה את קולקציית משקפי MOSCOT לקיץ 2024. המותג הניו יורקי האגדי, שנוסד ב-1915 על ידי היימן מוסקוט, מביא עמו מסורת של למעלה ממאה שנות מומחיות בעיצוב ובאופטיקה. הקולקציה הנוכחית ממשיכה את המורשת של MOSCOT עם דגמים קלאסיים ומוכרים, שזכו להצלחה עולמית בזכות האסתטיקה הנועזת והעיצוב הייחודי.

משקפי השמש של MOSCOT אינם רק כלי להגנה מהשמש: הם גם הצהרה אופנתית המשדרת סגנון נצחי ותחכום. סלבריטאים כמו ליאונרדו דיקפריו, ג'וני דפ, מיילי סיירוס וקניה ווסט, כולם אימצו את המותג כחלק בלתי נפרד מהופעתם הציבורית.

הקיץ, הקולקציה כוללת דגמים אייקוניים כמו:

  • LEMTOSH: דגם המייצג את המהות האמיתית של המותג עם עיצוב קלאסי ומסגרת עגולה ומאופקת שהפכו לסמל אופנה בינלאומי.

  • DAHVEN: דגם המעוצב באצטט עבה, המעניק למסגרת עמידות וחוזק לצד נוחות מירבית בשימוש יומיומי, תוך שילוב גוונים עשירים המוסיפים אלגנטיות.

  • MAYDELA: גרסה עדינה ומרעננת לדגם ה-LEMTOSH, עם קווים רכים שמחבקים את הפנים בעדינות, מושלם למי שמחפש מראה קלאסי עם טאץ' רך יותר.

  • VANTZ: דגם שמשלב את המאפיינים הקלאסיים של LEMTOSH עם נופך מודרני ומתוחכם, כולל ניטים קטנים בצורת יהלום ומגוון צבעים להתאמה אישית.

  • MILTZEN: דגם קלאסי נוסף עם מסגרת עגולה ופשוטה המשדרת תחכום מינימליסטי ונחשבת לסמל על-זמני בעיצוב אופנה.

המחירים לקולקציית הקיץ נעים בין 2,050 ש"ח ל-2,500 ש"ח, וניתן להשיג את משקפי השמש של MOSCOT בחנויות האופטיקה המובחרות ברחבי הארץ.

MOSCOT, מותג ותיק בבעלות משפחה יהודית מניו יורק, הפך במרוצת השנים לסמל אופנה בינלאומי בזכות העיצובים האייקוניים שלו והמחויבות לאיכות בלתי מתפשרת. המסגרות המפורסמות של MOSCOT מלוות דורות של אינטלקטואלים, אמנים וסופרים, והפכו לכרטיס הביקור של המותג ברחבי העולם.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן