מחכים לספור את הכסף: 30000 כבר הועברו לרשימת ההמתנה

30000 ברשימת ההמתנה, מחכים לספור את הכסף. צילום: לוקאס מפיקסביי

חרבות ברזל: למעלה מ-30,000 ברשימת ההמתנה – מחכים לספור כבר את הכסף

30000 ברשימת ההמתנה, מחכים לספור את הכסף. צילום: לוקאס מפיקסביי
30000 ברשימת ההמתנה, מחכים לספור את הכסף. צילום: לוקאס מפיקסביי

מסתבר שבמלחמת חרבות ברזל, אחרי הפיצויים, מענקים, הטבות ושאר הסיוע שהוענק לאזרחים במדינת ישראל יש מי שמחליטים שדווקא עכשיו, בעיצומה של המלחמה ורגע לפני פתיחת חזית נוספת, זה זמן טוב לעבוד ברחבי הארץ.

המעסיקים שכבר קרסו ממחסור בכח אדם יוכלו להיות מרוצים מההתקדמות בפעולות של הממשלה לשקם את שוק העבודה עם תמריצים שונים שעשויים לשנע מחדש את כל מערכת העבודה בישראל, מה שישפיע בהמשך השרשרת, כך על פי התכנון, גם על קניות מספקים וחזרה לשגרה ברמה מסויימת.

" גיוס המוני של עובדים מהווה דרך המלך "

מרשות האוכלוסין, שקידמה את המהלך החדש שהצליח נמסר כי " במסגרת מאמצי רשות האוכלוסין לסייע לענפי החקלאות והבניין שנפגעו במלחמה, נחתמו הסכמים בילטראליים חדשים והוכנה תכנית לגיוס אלפי עובדים חדשים לענפים אלו בהתאם להחלטות הממשלה.

משלחת שיצאה במיוחד, בהובלת ראש מינהל עובדים זרים ברשות האוכלוסין וההגירה, פתחה הבוקר את מבחני הגיוס לענף הבניין במסגרתו צפויים להיבחן אלפי עובדים לענפי הבניין.

גיוס המוני של עובדים במסגרת ההסכמים הם דרך המלך ומאפשרים גיוס של כח אדם איכותי תוך שמירה על הליך מפוקח והוגן, ומניעת גביית דמי תיווך לא חוקיים מהעובדים.

המאגר שהוקם הוא תוצאה של עבודה מאומצת ופעילות אינטנסיבית של גורמי המקצוע במינהל עובדים זרים.

הרשות פועלת לייצר פתרונות יצירתיים לתקופה הזו, מתוך הבנה ברורה כי זו תקופת חירום במשק, ובין היתר פעלה להאריך את אשרות השהייה של עובדים זרים שכבר נמצאים בארץ ועובדים בענף הבנייה אשר היו צפויים לצאת מישראל. כיום שוהים בישראל כ- 130,000 עובדים זרים המועסקים בענפים השונים".

נכנסו לרשימת ההמתנה, צילום: דוברות רשות האוכלוסין
נכנסו לרשימת ההמתנה, צילום: דוברות רשות האוכלוסין

הצלחה גדולה הביאה ליצירת רשימת המתנה לעבודה

נציין שההצלחה הגדולה שהביאה לכדי יצירת רשימת המתנה לעבודה בישראל היתה לא פשוטה ועם זאת מתבקשת מצד מעסיקים רבים שנותרו ללא פועלים מאז תחילת המלחמה.

גם אלו שעוד חשבו בעבר להעסיק פועלים שמתגוררים במקומות שכיום נמצאים תחת שליטת הרשות כבר הסבירו שלא יהיו מוכנים לעשות זאת שוב בשום מחיר, בעקבות המידע לפיו פועלים העבירו מידע לחמאס.

שערוריה במשרד הבריאות: הנחיה לבתי החולים – להיערך לקליטה וטיפול במחבלי חמאס וחיזבאללה 

חיילים בדרום תוהים: לאן נעלם גיא הוכמן, ומה אומרים בצבא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן