חיילים בדרום תוהים: לאן נעלם גיא הוכמן, ומה אומרים בצבא?

מאז פתיחת מלחמת חרבות ברזל גורמים רבים ברחבי הארץ החליטו להרים את הכפפה ולדאוג לרווחתם של חיילי הסדיר והמילואים שנלחמים עבורנו בכל הגזרות.

אמנים, שפים, מתנדבים ועוד, פתחו במסעות לסיוע ועידוד הלוחמים שנמצאים במלחימה מתמשכת ועשו הכל על מנת לדאוג למורל גבוה לחיילים, ולא פחות לציבור ברחבי הארץ ששמחו מאוד מהיוזמות החשובות למען אלו שמקריבים את עצמם עבור עם ישראל.

בדובר צה"ל זיהו את הצורך ואת הפוטנציאל האדיר והחליטו גם להצטרף למהלך, הודיעו לגיא הוכמן שהוא מגוייס והצליחו להעלות חיוך על פניהם של כל החיילים אליהם הוא נשלח וגם על פניהם של אלו שלא זכו להפגש איתו פנים אל פנים אך ראו את הסרטונים שהופצו בכל מדיה אפשרית ואיכשהו הצליחו להגיע גם ללוחמים בתוך עזה.

גיא הוכמן בצבא, צילום מסך מהוידאו בתוך עזה
גיא הוכמן בצבא, צילום מסך מהוידאו בתוך עזה

גיא הוכמן בצבא? גורמים אנטי ישראלים מלינים

עם זאת, ולמרות ההצלחה הכבירה של היוזמה המרגשת בדובר צה"ל, גורמים אנטי ישראלים הלינו על ההחלטה לדאוג לחיילים ולגייס את הוכמן, ובמקרה אחר דובר צה"ל נשאל תוך כדי הצהרה מדוע איפשרו להוכמן וליוסף חדד להכנס לעזה ולשמח את החיילים.

מאז, ניכר כי בדו"צ לקחו כמה צעדים אחורה, ניסו להכחיש את גיוסו של הוכמן והיה גם מי שטען שהוכמן נכנס לעזה על דעת עצמו ובאופן עצמאי, למרות שהדבר כמובן לא אפשרי אלא אם עדיין יש דרכים להסתנן גם בלי לעבור מחסומים.

החיילים: שוב הדרג הבכיר מתנהל לפי גחמות של גורמים אנטי ישראלים

כך או כך חיילים ששוחחו עם המערכת הביעו תרעומת על כך שהדרג הבכיר בצבא שוב מתנהל לפי גחמות של גורמים אנטי ישראלים ולא מבינים למה החליטו להפסיק את הגעתו של הוכמן לבסיסים ולהופיע בפני החיילים ברצועת עזה.

גורם בצבא מסר למערכת תחילה כי הוכמן כלל לא גוייס לשירות מילואים, אולם לאחר מכן חזר בו ואמר שהוא כן גוייס אולם פעל שלא על פי הנהלים ונכנס לעזה על דעת עצמו.

בצבא משנים גירסאות יותר מהר ממש שמבצעים תחקיר למחדלים של ה 7/10

לאחר שהוסבר לגורם שהדבר בלתי אפשרי ולמרות שניתן להסתובב בין המשרדים בבסיסים שונים במרכז הארץ ולהנחית הוראות הזויות ככל שיהיו נגד הלוחמים בשטח, לרצועת עזה אין אפשרות להכנס ללא אישור.

הגורם חזר בו גם מהדברים האלו ולבסוף בדובר צה"ל הוחלט למסור תגובה לדברים בה נכתב סיפור הזוי נוסף ונאמר: " הכנסתו של הנ״ל בוצעה שלא בסמכות ובניגוד להנחיות בנושא. מדובר באירוע חריג, אשר תוחקר וטופל, והנהלים בנושא הובהרו".

האתגרים הנוספים של הצבא

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן