אל על זוכה בחמשת כוכבי השירות: הישג יוקרתי בעיצומה של תקופה מאתגרת
חברת התעופה הלאומית אל על זכתה, זו השנה הרביעית ברציפות, בחמשת כוכבי השירות היוקרתיים של דירוג APEX (Airline Passenger Experience Association) לשנים 2024-2025. דירוג זה מתבסס על משובי לקוחות ומעיד על איכות השירות וחוויית הטיסה שהחברה מציעה לנוסעיה. אל על נמצאת בין 40 חברות תעופה ברחבי העולם שהשיגו את הדירוג המירבי, הישג שאינו מובן מאליו בהתחשב במורכבות האתגרים שעברה השנה.
דירוג APEX – איכות חוויית הטיסה
דירוג APEX, שנחשב לאחד המדדים היוקרתיים ביותר בעולם בתחום התעופה, מבוסס על סקרים מלקוחות שטסו ביותר ממיליון טיסות מ-600 חברות תעופה שונות. השנה, העלו APEX את קריטריוני הדירוג, מה שהפך את הזכייה בחמשת כוכבי השירות לנדירה עוד יותר, כאשר פחות מ-7% מהחברות בעולם הצליחו להגיע לדירוג הזה. הנוסעים התבקשו לדרג את חוויית הטיסה שלהם בחמישה פרמטרים עיקריים: נוחות מושבים, שירות תא נוסעים, מזון ומשקאות, מערכת בידור ושירותי Wi-Fi, שכולם יחד מהווים את ההיבטים המרכזיים של חוויית הטיסה.
אתגרי אל על בתקופה של מלחמה וגידול במספר הנוסעים
השנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד עבור אל על, כשהחברה התמודדה עם המלחמה ואיומים ביטחוניים נוספים שהשפיעו על תפקודה, לצד גידול חד בכמות הנוסעים. חרף האתגרים הללו, החברה הקפידה על סטנדרט השירות הגבוה שלה וזכתה בהערכה על שמירת חוויית השירות הנחשבת ברמה הבינלאומית.
מחויבות למצוינות ושדרוג חוויית הלקוח
סמנכ"ל שירות ולקוחות באל על, אורן כהן בוטנסקי, ציין: "אני מאמין שהבסיס של חווית אירוח ושירות טובה מתחיל בקשב מתמיד ללקוחות, רצון להשתפר והשקעת משאבים ואנרגיה. קבלת פרס חמשת כוכבי השירות של APEX, בייחוד השנה, מוכיחה שעם ההתגייסות המדהימה של אנשינו – אין אתגר שלא נעמוד בו. הייתה לנו שנה מורכבת ומלאת אתגרים, בה הטסנו יותר נוסעים מהמתוכנן באופן משמעותי, וקבלת הפרס שמביא לידי ביטוי פידבק אותנטי מלקוחותינו, מדגישה כי סטנדרט השירות שלנו הוא גבוה וברמה בינלאומית. לפרס שותפים כל אנשי אל על, שעושים את מירב המאמצים על מנת להוציא את טיסותינו לפועל. אני מודה ללקוחות אל על ברחבי העולם על בחירתם בנו. האמון שלכם בנו – הרוח הגבית שלנו להמשך. שמנו לעצמנו מטרה להוביל ולקדם את תחום השירות וחוויית הלקוח ואנו ממשיכים לצעוד קדימה עם שינויים ושדרוגים".
על APEX: מובילים בתחום חוויית הנוסעים
ארגון APEX, הקיים כבר 42 שנה, פועל לקידום חוויית הנוסעים בתחום התעופה ומאגד מאות חברות תעופה ברחבי העולם. הארגון עובד בשיתוף פעולה עם IFSA (האגודה הבינלאומית לשירותי תעופה) ועם ה-FTE (עתיד חוויית הנוסעים), מה שמחזק את השפעתו בתחום. הזכייה בדירוג הגבוה של APEX מדגישה את מקומה המרכזי של אל על בעולם התעופה ואת המחויבות שלה להעניק לנוסעיה חוויית טיסה יוצאת דופן.