אל על מפנקת: הטבה חדשה ל 28 ימים בלבד – מה התנאים?

מטוס אל על. צילום: דוברות אל על

אל על מפנקת את הנוסעים שלה: הטבה עם חבילת הפתעה מיוחדת

חברת התעופה הישראלית אל על מציעה הטבה מיוחדת לנוסעיה במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת HOT mobile. מדובר בהזדמנות חד פעמית ליהנות מחוויה משודרגת בטיסה הבאה שלכם, ולהישאר מחוברים לעולם כמעט מכל מקום. שימו לב, ההטבה הזו זמינה לזמן מוגבל בלבד – עד ה-15 בספטמבר 2024 למניינם, אל תחמיצו את ההזדמנות להפוך את הנסיעה שלכם לחו"ל לנוחה ומשתלמת יותר.

מטוס אל על. הטבה מיוחדת לנוסעים לחו"ל. צילום אילוסטרציה: דוברות אל על
מטוס אל על. הטבה מיוחדת לנוסעים לחו"ל. צילום אילוסטרציה: דוברות אל על

אל על מפנקת: 1GB גלישה חינם לכל נוסע לחו"ל! ✈️🌐

חברת התעופה הישראלית אל על מציעה הטבה מיוחדת לנוסעיה: כרטיס eSIM הכולל חבילת גלישה של 1GB במתנה (למכשירים תומכי Esim), לשימוש במגוון יעדים בחו"ל.

גלישה חופשית בחו"ל – בלי לשבור את הכיס

כולנו מכירים את החשש מהוצאות הגלישה המופרזות בחו"ל.באל על החליטו לבוא לקראת הנוסעים ומציעים פתרון נוח ומשתלם. עם כרטיס ה-eSIM תוכלו לגלוש, לשתף תמונות, לנווט ולהישאר מחוברים גם כשאתם רחוקים מהבית, בלי לדאוג לחשבון הטלפון המנופח שמחכה לכם בסוף הטיול. נזכיר שלאחרונה משרד התקשורת הודיעה על מלחמה בתעריפים מסויימים שקשורים לסלולר בתוך הארץ.

איך מצטרפים להטבה?

ההצטרפות למבצע קלה ופשוטה ומתבצעת דרך אתר האינטרנט של אל על. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לניהול ההזמנה שלכם ולבצע את ההרשמה. שימו לב, לא ניתן להצטרף להטבה דרך המוקד הטלפוני של אל על.

למי ההטבה מתאימה?

ההטבה מיועדת למכשירים תומכי Esim בלבד. אם אינכם בטוחים האם המכשיר שלכם תומך, תוכלו לבדוק זאת באתר האינטרנט של אל על. רשימת המכשירים התומכים כוללת מגוון רחב של דגמים חדשים, כך שסביר להניח שהטלפון שלכם יוכל ליהנות מההטבה.

ההרשמה להטבה פתוחה החל מהיום, 18 באוגוסט 2024, ועד 15 בספטמבר 2024. לאחר ההרשמה, תוכלו להפעיל את חבילת הגלישה במהלך 3 חודשים ולמשך נסיעה של עד 30 יום. כך שגם אם אתם לא טסים בקרוב, תוכלו להירשם עכשיו ולהפעיל את הגלישה במועד שנוח לכם.

הישארו מחוברים גם בחו"ל

ראש אגף שיווק ודיגיטל באל על, אופיר גולדמן, מסביר כי " ההטבה נועדה לאפשר לנוסעים להישאר מחוברים גם כשהם בחו"ל, להתעדכן במתרחש ולהיות בקשר עם יקיריהם. הוא מציין כי ההטבה רלוונטית במיוחד בתקופת הקיץ והחגים, בהן משפחות רבות נוסעות לחופשה.

מטרת אל על היא להעניק לכם חווית טיסה מושלמת ונטולת דאגות. אל תפספסו את ההזדמנות הזו לשדרג את הנסיעה שלכם ולהישאר מחוברים לעולם גם כשאתם רחוקים מהבית ".

טרגדיה בגן החיות התנ"כי ירושלים: תנין תקף גבר ופצע אותו קשה – ירושלמים – חדשות ירושלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן