איך לבחור את המוסד המוביל להשלמת בגרויות ופסיכומטרי

קרדיט תמונה FREEPIK

בישראל כדי ללמוד תואר ראשון באחד מהמוסדות ללימודים גבוהים, צריך להירשם כשבידכם ציון בגרויות וציון פסיכומטרי, שני אלו יחד מהווים את ציון הסף שלכם שיאפשר לכם להתקבל, או לא, לאוניברסטאות או למכללות המובילות. כדי לשפר את ציון הסף שלכם ולהצליח לקבל ציון גבוה שיאפשר לכם להתקבל לכמה שיותר מסוגי התארים שיש, מומלץ לנסות לשפר בגרויות וללמוד למבחן הפסיכומטרי כפי שמציעים היי קיו בגרויות ופסיכומטרי. היי קיו בגרויות ופסיכומטרי הוא מוסד ותיק שמאפשר לתלמידים שלו להתמקד בלימודים מרוכזים בקורס ספציפי לשיפור בגרויות או כדי להצליח במבחן הפסיכומטרי.

מה אפשרויות הלימוד של היי קיו בגרויות ופסיכומטרי

היי קיו בגרויות ופסיכומטרי מציעים לתלמידים שלהם מגוון קורסים מובילים בתחום הבגרויות והפסיכומטרי.

  1. בגרויות – בתחום הבגרויות אפשר לבחור אם להשלים את תעודת הבגרות כך שתהיה תעודת בגרות מלאה, להשלים 12 שנות לימוד או לשפר את הבגרויות כדי להעלות את הממוצע הכללי.
  2. סוגי בגרויות שאפשר לשפר או להשלים – בין תחומי הלימודי שאפשר לשפר תוכלו למצוא בגרות בפיזיקה, בגרות באנגלית, בגרות במתמטיקה, בגרות באזרחות, בגרות בלשון, בגרות בתנ"ך, בגרות בהיסטוריה, בגרות בביולוגיה, בגרות בכימיה, ובגרות בגיאוגרפיה.
  3. פסיכומטרי – מבחן הפסיכומטרי הוא מבחן המורכב משלושה נושאים: כמותי, מילולי ואנגלית. במהלך הקורס אפשר ללמוד ולתרגל את שלושת הנושאים האלו וסימולציות של מבחנים לדוגמה.

איך תדעו איזה בגרות להשלים?

אם אתם מעוניינים לשפר את ממוצע הבגרות שלכם יש לכם אפשרות לטפל באחד מסוגי הבגרויות שכבר עשיתם בעבר במוסד היי קיו בגרויות ופסיכומטרי . אחת הדרכים לשיפור הממוצע היא לקחת מקצוע שאתם יחסית חזקים בו ולהגביר אותו, לדוגמה, אם בתיכון עשיתם בגרות בתנ"ך של שלוש יחידות והמקצוע היה לכם קל באופן יחסי, תוכלו לבחור להגביר את הבגרות שלכם בתנ"ך לחמש יחידות. כך במידה ותקבלו ציון גבוה יותר בחמש יחידות בגרות תהיה לכך השפעה גבוהה יותר על הממוצע שלכם. כמובן שלעיתים יש צורך להשלים בגרות שמעולם לא ביצעתם. במקרה כזה אולי תבחרו דווקא בבגרות של 3 יחידות כדי לקבל ציון טוב. לדוגמה, אם חסרה לכם בגרות במתמטיקה כי לא ניגשתם במהלך התיכון, תוכלו לעשות קורס של 3 יחידות במתמטיקה, לגשת לבגרות ולקבל תעודת בגרות מלאה.

איך בנוי מבחן הפסיכומטרי?

כפי שציינו המבחן בנוי משלושה נושאים. בתחום המילולי מתבקשים התלמידים להיבחן על היכולת שלהם להשתלב בכתיבה אקדמית, יכולת השלמת משפטים, הבנת הנקרא ועוד.בתחום הכמותי התלמידים הבחינה עוסקת בנושאים של בעיות מילוליות, תרגילי גיאומטריה אלגברה ועוד. בתחום של אנגלית התלמידים נבחנים בהבנת הנקרא, יכולת אוצר המילים שלהם ויכולת ניסוח מחדש של משפטים.  מלבד משימת כתיבה בתחום של חשיבה מילולית, כל השאלות במבחן הן שאלות אמריקאיות סגורות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן