שר העבודה: "אתם הביטחון החברתי-סוציאלי שעליו מדינת ישראל נשענת"

שר העבודה יואב בן צור בביקור סניפים מרכזיים של הביטוח הלאומי: "עובדי המוסד הם נכס אסטרטגי למדינת ישראל"

בצל מלחמת 'חרבות ברזל' והאתגרים הכלכליים-חברתיים, שר העבודה יואב בן צור ערך היום -יום שני, ביקור בסניפי הביטוח הלאומי בת ים, חולון, רמת גן ותל אביב. במהלך הביקורים, שנערכו בליווי מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי צביקה כהן, קיבל השר סקירה על המענים שניתנים לציבור הישראלי בנושאים שונים, ביניהם: סיוע לנפגעי האיבה, משפחות שכולות וחטופים, אירועי התנדבות בקהילה, וכן פעילות שוטפת מול האוכלוסייה בכל צורך.

השר בן צור הודה לעובדי הביטוח הלאומי על עבודתם הקשה ומסירותם, במיוחד בתקופה מאתגרת זו. "מלחמת חרבות ברזל זיעזעה את כלל המערכות השלטוניות במדינת ישראל", אמר השר. "הביטוח הלאומי היה הגוף הראשון שהתעשת ויצא לשטח, לטפל במאות המשפחות השכולות, אלפי הפצועים ועשרות אלפי המפונים. לא היה לנו תכניות מגירה לאסון בסדר גודל כזה, לא היו לנו ימי חסד. עובדי הביטוח הלאומי עצרו את שגרת יומם והסתערו על המשימות הרבות שהממשלה הטילה עליהם. לצד העזרה והסיוע לאזרחים, טיפלתם גם במענקי המילואינים לשלוש מאות אלף מילואימניקים. פעילותכם במלחמה הוכיחה לכולם באופן ברור, עובדי המוסד הם נכס אסטרטגי למדינת ישראל – אתם הביטחון החברתי-סוציאלי שעליו מדינת ישראל נשענת."

מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי, צביקה כהן, הוסיף: "אני מודה לשר על המילים החמות והביקור. אין ספק שפגישה פנים מול פנים עם העובדים וההנהלה מאפשרת שיח ישיר יותר והעברת מידע ותחושות הקיימות בשטח. עובדי הביטוח הלאומי יצאו מחוזקים מהביקור וימשיכו לעבוד כל העת לטובת תושבי ישראל ויעניקו את כל הסיוע שיש ביכולתנו לתת בהיבט החברתי-סוציאלי."

ביקורו של שר העבודה יואב בן צור בסניפי הביטוח הלאומי מדגיש את החשיבות הרבה שמייחסת הממשלה לפעילות המוסד בתקופה מאתגרת זו. עובדי הביטוח הלאומי עושים עבודה חשובה וחיונית למען אזרחי ישראל, והם ראויים להערכה רבה על מסירותם ומקצועיותם.

קרדיט: דוברות הביטוח לאומי
קרדיט: דוברות הביטוח לאומי
קרדיט: דוברות הביטוח לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן