איך למצוא תקליטן מנצח לחתונה

תקליטן לחתונה

הפסקול של החתונה שלכם הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה של האירוע וזוגות אוהבים רבים שוקדים זמן רב בגיבוש הפלייליסט למסיבה החלומית, משירים שיתנגנו בזמן קבלת הפנים ועד שיר החופה וכמובן, המוסיקה שתקפיץ את כולם לרחבת הריקודים.
המאסטר שמנצח על התהליך ויכול לעזור לכם להלהיב את כולם וגם לדעת מתי לרגש הוא התקליטן. די ג'יי שתפקידו לדעת איך לתכנן ולבנות את האטמוספירה האולטימטיבית באירוע עצמו.

האיש שמנצח על הקצב בחגיגה

בעת החיפוש אחר די ג'יי תקליטן מומלץ לחתונה, חשוב מאוד שתתייחסו לכל הפרמטרים הבאים לפני שתקבלו את ההחלטה מי ינצח על המוסיקה באירוע שלכם.
נתחיל מחוות דעת והמלצות ממקור ראשון של זוגות שכבר עבדו עם התקליטן באירוע שלהם ויוכלו להעיד על האישיות הכריזמטית, ההיכרות והידע וכן התפירה שלו את הפסקול לפרטי פרטים כמו גם הניצוח בזמן אמת על העניינים.
עם זאת, זכרו שעל אף שאין כמו לקוחות מרוצים, יש הרבה משקל לכימיה ביניכם לבין התקליטן שייבחר בסופו של דבר ולכן, חשוב לשוחח עם המועמדים הפיינליסטים מבעוד מועד, להיפגש ולבחון אם אכן יש ביניכם התאמה וכן לבצע תיאום ציפיות, כדי שתגבשו מוסיקה שתתאים לאופי האירוע שלכם, לאישיות שלכם ולטעם המוסיקלי של שניכם ביום המיוחד ביותר בחייכם.

די ג'יי מקצוע ידע לקרוא את הקהל ולהתאים את המוסיקה בהתאם לסיטואציה, לבנות אותה משלב ההתחלה ועד הסיום כולל מעברים חלקים. כדאי שהוא יציע לכם גם פלייליסט והצעות לפי הטעם האישי שלכם תוך שילוב ז'אנרים וסגנונות מועדפים, כולל עיבודים מקוריים ואת הלהיטים הגדולים שכולם תמיד מחכים לשמוע ברחבת הריקודים.

 

כשטכניקה ידע ואישיות נפגשים ברחבת הריקודים

חלק בלתי נפרד מההצלחה תלוי גם בטכניקה ובניסיון ובמיומנות כמו גם בציוד המקצועי שהתקליטן מביא עמו – מערכות סאונד איכותיות וציוד גיבוי כדי שהמוסיקה תישמע במיטבה לאורך כל החגיגה.
השיקו את מלאכת החיפוש בשלב מוקדם בתכנון החתונה ואל תחכו לרגע האחרון כי הטובים נתפסים מהר, במיוחד בשיא עונת החתונות. בדקו זמינות וכמובן עלויות והתייחסו לפורטפוליו של התקליטן כולל הדגמות שהוא ישלח לכם או העלה לאתר האינטרנט שלו או לרשתות החברתיות או לאינדקסים מובילים של אנשי מקצוע וספקים לחתונה.
בכל מקרה, הגיעו לפגישה מוכנים עם שאלון מוכן לגבי מה לשאול את התקליטן בכל הנוגע לניסיון שלו בתעשיית החתונות ובמיוחד חתונה כמו שלכם אם מדובר למשל בחתונת צהריי שישי או חתונת ערב, אירוע בהרכב אינטימי או להפך אירוע גדול ורב משתתפים. דונו עמו בהעדפות מוסיקליות, בדקו איך אפשר לשלם לו – פריסת תשלומים, מה הציוד שהוא מביא עמו ואם הוא מגיע לבדו או בהרכב מסוים.

האישיות של התקליטן היא רכיב חשוב ומי שפרפורמר ויש לו אישיות דומיננטית יכול מאוד לעזור ביצירת שואו מרשים באירוע – נסו להתרשם ממנו ומהאינטראקציה שלו אתכם ועם הקהל באירוע לדוגמא ואם הוא יודע לייצר חוויה מוסיקלית שלמה.

נסו להשוות בין הצעות שונות ולבדוק מי מהתקליטנים יותר התאים לכם כמו כפפה ליד גם מבחינת אופי ומבחינת טעם דומה והבנה של הסגנון המוסיקלי, מי ידע להציע לכם שדרוגים לטובת העצמת האירוע ומי כמובן הציג גם מחיר משתלם ביחס למה שאתם מקבלים בפועל, לכמה זמן הוא מגיע, ציוד שמביא עמו, טכניקה ורזומה.
אל תתפשרו על מומחיות, כי המוסיקה היא רכיב מכריע בהנאה שלכם ושל האורחים ולכן, כדאי לפעמים לשלם יותר על מנת לקבל באמת תקליטן מוביל שירקח עבורכם את התערובת האולטימטיבית לחתונה בלתי נשכחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן