מדוע כדאי בימים אלו לבחור בסביבת עבודה גמישה ומשותפת של coworking space?

קרדיט תמונה FREEPIK

בעשור השלישי של שנות האלפים הנושא של סביבת עבודה גמישה ומשותפת, כפי שמציעים לכם במתחמי coworking spaces, הפך לרלוונטיים יותר מתמיד. במאמר הבא יוסבר מדוע כדאי לבחור בסביבת עבודה גמישה ומשותפת בימים אלו.

כיצדcoworking spaces  מספקים סביבת עבודה גמישה ומשותפת

coworking spaces  נבחרים בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ, מספקים סביבת עבודה גמישה ומשותפת בזכות כמה תכונות מרכזיות. קודם כל הם מציעים מגוון חללים כגון חדרי עבודה פרטיים, חדשות עבודה משותפים, חדרי ישיבות ופינות לאונג'. כך תוכלו לבחור את החלל המתאים ביותר לצרכים שלכם באותו רגע, בין אם אתם זקוקים למקום שקט להתרכז בו בעבודה או למקום פתוח למפגש עם לקוחות. כמו כן, coworking spaces רבים מציעים גישה למרחב העבודה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כך תוכלו לעבוד בכל זמן שנוח לכם, גם אם אתם עובדים בשעות לא סטנדרטיות. אם לא די בכך, מתחמי coworking spaces מציעים חבילות תשלום שונות בהתאם לצרכים שלכם. כך תוכלו לבחור לשלם לפי שעה, לפי יום, לפי שבוע או לפי חודש. מעבר לכך coworking spaces מאפשרים לכם להכיר אנשים חדשים, ליצור קשרים ולשתף פעולה עם אחרים. זאת לצד יתרונות שירותים נוספים כגון חדרי כושר, חדרים למשחקים ועוד, מה שיעניק לכם סביבת עבודה נעימה ומפנקת יותר.

יתרונות עבודה בסביבת עבודה גמישה ומשותפת של coworking space

סביבת עבודה גמישה ומשותפת שמתחמי coworking space מספקים רלוונטית לימנו בהיותה מעניקה כמה יתרונות משמעותיים:

  • חיסכון בעלויות- אין צורך לשכור משרד פרטי, לשלם עבור ריהוט, ציוד, חשמל, מים, אינטרנט ועוד.  לכך מתווספת גם היכולת לבחור בחבילות תשלום גמישות המתאימות לצרכים ולתקציב שלכם.
  • קהילה- coworking space מעניקים הזדמנות להכיר ולעבוד לצד יזמים, פרילנסרים ואנשי מקצוע אחרים, וכך ליצור קשרים עסקיים ושיתופי פעולה, לצד תחושת שייכות וחיבור לעולם העבודה.
  • גמישות- חבילות של coworking space מאפשרות לכם לבחור לעבוד בשעות שנוחות לכם, לצד גישה למרחב עבודה 24/7.
  • פרודוקטיביות- סביבת coworking space הינה סביבת עבודה מעוררת השראה, שאין בה הסחות כמו בעבודה מהבית.
  • שייכות- לאחר מספר שנים של טרנד, בעבודה מהבית מתגלים גם חסרונות כמו תחושות של בידוד וחוסר שייכות. עבודה בחללים משותפים מונעת זאת ויוצרת תחושה של שייכות, קרבה וחברות.
  • חדשנות- עבודה בחללי עבודה משותפים מגדילה אפשרות החשיפה לרעיונות חדשים וגישות חדשניות, וכן לשיתופי פעולה מניבים עם אנשים מתחומים שונים, קידום יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.
  • שירותים- coworking space מספקים גישה למגוון שירותים עסקיים, כגון חדרי ישיבות, מדפסות, אינטרנט מהיר ועוד. יתרה מכך יש מקומות בהם גם תוכלו לקבל תמיכה וייעוץ עסקי, לצד השתתפות בהרצאות, סדנאות ואירועים מקצועיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן