אחוה: 70% מהישראלים לא טועים

אחווה

כובשת את השוק: חלוה אחוה חוצה לראשונה את רף 70% נתח השוק

חדשות מעולות לחובבי החלוה:

מותג החלוה הוותיק והאהוב "אחוה" ממשיך להוביל את השוק הישראלי, וחוצה לראשונה את רף 70% נתח השוק הכמותי. נתון זה, המבוסס על דו"ח של חברת סטורנקסט, משקף עלייה משמעותית לעומת 67% בשנת 2022, ומעיד על אהדה צרכנית הולכת וגדלה.

מה הסוד להצלחה?

רבים יגידו שזהו הטעם המשובח של חלוה אחוה, המיוצרת בישראל כבר קרוב ל-100 שנה. אחרים יצביעו על המחיר האטרקטיבי, הנמוך בכ-45% ממותגים אחרים – יתרון משמעותי בתקופה של יוקר מחייה.

לא רק חלוה:

אחוה שולטת גם בשוק הטחינה הגולמית, עם נתח שוק כמותי של 33.1%. גם כאן, המחיר של טחינה אחוה הוא הזול ביותר, מה שהופך אותה לבחירה אטרקטיבית עבור צרכנים המחפשים מוצר איכותי במחיר משתלם.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה:

"הפערים המשמעותיים בנתחי השוק של החלוה והטחינה של אחוה ביחס למתחרים, הכוללים גם מוצרי יבוא, מעידים כי אחוה הינו מותג פרו-צרכני מובהק. בכל מגוון מוצרי המפעל, מטחינה גולמית, חלוה לסוגיה, מוצרי מאפה, סירופ לשתייה וממרחים מבוססי טחינה, אחוה מציע לצרכן בעקביות ובהתמדה, תמורה הולמת לכספו ומהווה דוגמא כי מוצרי מזון איכותיים יכולים להימכר בישראל במחיר משתלם לצרכן".

הצלחה זו היא בשורה נהדרת עבור הצרכנים הישראלים, המרוויחים ממותג חזק ויציב המציע מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים. אחוה היא דוגמה ומופת לחברה ישראלית הפועלת למען הצרכנים, ומציבה סטנדרט חדש של תמורה הולמת.

 חלוה אחוה היא לא רק טעימה, אלא גם משתלמת. עם נתח שוק אדיר ומחיר אטרקטיבי, אין ספק שמדובר במותג מנצח. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים חלוה או טחינה, זכרו לבחור באחוה – הבחירה של אלו שרוצים את הטוב ביותר, בלי להתפשר על המחיר.

אחווה
צילום יעל האן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן