פורמט חדש של סניף עם חווית קניה חדשה ושונה ממה שנראה עד כה בישראל. הסניף הראשון יפתח באזור התעשייה ברעננה.
קבוצת יינות ביתן, הרשת השנייה בגודלה בישראל, המחזיקה שלוש רשתות: יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין, משיקה פורמט דיסקאונט חדש,
"מגה מרקט" שאליו יצורף הסלוגן "הכי גדול בחיסכון". הסניף הראשון יהיה סניף באזור התעשייה של רעננה – זרחין 12 סניף המתפרש על שטח של 4,000 מטר, אחד הסניפים הגדולים והיפים באזור השרון.
אחד הדגשים ברשת החדשה מעבר למחירים אטרקטיביים וזולים במיוחד, הוא על החוויה הסניף עבר שיפוץ מסיבי ומיתוג מחדש ונחשב לאחד היפים בתחום הקמעונאות. הסניף יספק ללקוחות חווית קנייה ומגוון רחב של מחלקות שירות – ירקות פרימיום, בשר טרי, דגים, מאפייה, מתחם תבלינים, פירות מיובשים חמוצים ועוד. החנות בנויה במרווחים גדולים ורחבים בין שורות המדפים על מנת לתת גישה נוחה יותר לצרכן ושפע של חניה.
מיכאל לובושיץ, מנכ"ל קבוצת יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין:
"השינוי העיקרי בפורמט החדש נמצא בחוויה, חנות מעוצבת ויפה שמעוצבת שונה מאוד מהקיים היום בישראל – אחת החנויות היפות בישראל. הקפדנו על מרווחים גדולים, סניף רחב ידיים, לא צפוף שכל אחד יוכל ליהנות מהקניה והמרווחים."