השילוב המושלם להתפתחות תקינה

קרדיט לתמונה Freepik

כשהתינוק שלנו מגיע לעולם, הוא מתחיל להשתמש בחושיו. באמצעותם, הוא מגלה עולם, חוקר, לומד ומתפתח. השלבים האלה משמעותיים להתפתחות מוחו העדין וגירויים שונים כגון דיבור, משחק, ספרים צבעוניים וכדומה, מאפשרים לבנות מסלולי עצב במוח כחלק מהתפתחותו התקינה. בנוסף, מוח התינוק ממשיך לפתח קשרים עצביים בקצב מהיר גם עד סביבות גיל שמונה, תקופה הנחשבת כמעולה לרכישת שפה נוספת כשפת אם.

לימוד אנגלית באינטרנט כדרך ללמוד שפה חדשה

כפי שאמרנו, למידה של שפה נוספת מעבר לשפת האם, רצויה בגילאים מוקדמים משום שבתקופה זו המוח גמיש דיו ולכן קל ללמוד ולקלוט מהר יותר מידע חדש. עולם הלמידה כיום דינמי ומשתנה והרבה אנשים, הן ילדים והן מבוגרים, מעדיפים ללמוד תחומים חדשים דרך המחשב. בהתאם, נעשים שינויים בכדי להתאים את קצב הלמידה והכלים ולימוד אנגלית באינטרנט הופך לפעילות פשוטה ומהנה.

אחת הדרכים הפשוטות והאינטקרטיביות ללמידה של השפה האנגלית היא באמצעות האינטרנט. השיעורים מתבצעים עם מורה מנוסה, הבקיא גם בחומר הנלמד בהתאם לגיל התלמיד וגם בהעברת שיעורים במתכונת אינטרנטית השונה משיעורים פרונטליים בכיתה.

חשוב לדעת שרכישת שפה חדשה אינה רלוונטית אך ורק לילדים. התפתחות תקינה של המוח לא נעצרת לעולם, אם כי מאטה, אך חשוב לשמר אותה. דרך מעולה לעשות זאת היא באמצעות למידה של שפה חדשה. הלמידה מאפשרת למוח ליצור קישורים חדשים בין תאי העצב, שומרת על בריאותו ומקטינה את הסיכוי להתנוונות שלו. הנגשת למידה של השפה אנגלית דרך האינטרנט, מאפשרת לאנשים עסוקים לשלב אותה ביום יום שלהם ובכך גדל הסיכוי להצלחה והתמדה בלמידה.

חנות לתינוקות – המקום המומלץ למשחקי התפתחות

מציאת משחקים המפתחים את המוח יכולה להיות משימה לא פשוטה. מצד אחד, קיים החשש שהמשחקים יהיו צבעוניים מדי, אחרים לא יגרו מספיק ולעיתים מרוב היצע חשים אבודים. לכן איגדנו עבורכם את כל המוצרים הרלוונטים לקטנטנים שלכם בחנות לתינוקות המתמחה במוצרים איכותיים.

בחנות תוכלו למצוא קולקציות לפי גיל או מיומנות שאותה תרצו לפתח אצל תינוקכם. לדוגמה, על מנת לפתח מוטוריקה גסה החל מגיל שמונה חודשים, תוכלו לבחור בארבעה גלגלים מספוג עם יתדות ייחודיות שיש להשחילן. ההתנסות בחומר רך מאפשרת להפעיל את חוש המישוש יחד עם חוש הראייה בדרך של משחק ויצירה. בנוסף, ישנם מוצרים המתאימים למשחק באמבטיה ומאפשרים לנצל את רגעי המקלחת ללמידה. לדוגמה, סט חיות במגוון צורות וצבעים המושכים את העין ומשלבים מגוון אפשרויות להתפתחות ומשחק.

אם תרצו משחק המשלב פתירת בעיות ובטוח לשימוש, תוכלו לבחור בקשת ניאון המורכבת משישה חלקים בגדלים שונים. ההתנסות במשחק וההבנה כי ישנם מגוון גדלים שניתן לשים אותם אחד על השני, מפתחת את הקשר בין העין ליד, מעודדת חשיפה לצבעים חדשים המושכים את העין והופכת את המשחק למזמין יותר. יתרון נוסף הוא החומר ממנו מיוצר המשחק – 100% סיליקון על בסיס פלסטלינה. בכך הקשת מתאימה לחיי התינוק כבר מימיו הראשונים, ניתן להכניס אותה לפה ואפילו להשתמש בה כנשכן מרגיע בתקופה של צמיחת השיניים הראשונות.

מוצר נוסף עליו נמליץ הוא אוניברסיטה לתינוק. בתחתית האוניברסיטה ישנו משטח פעילות קווילט הנעים ורך למגע. כך ניתן להניח את התינוק על הגב ללא דאגה וחשש ממשטח קשיח ולא נוח שעלול לפגוע בגוף התינוק. למשטח מחוברות קשתות שאליהן ניתן להשחיל טבעות משחק ובמידת הצורך ניתן גם להוציא אותן ולתלות על העגלה. האוניברסיטה משמשת כמשחק התפתחות נפלא לתינוק, המקדם קשר עין יד ומפתח מוטוריקה עדינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן