בהשוקה הופכים את הבלאק לגרין

אתר השוקה, הוקם לפני כ-6 שנים, ע"י עידן נתן, שזיהה בעיה עיקרית בשוק הפירות והירקות, בו הסחורה עוברת הרבה ידיים עד הגעתה לצרכן, מה שפוגע במחיר ובאיכות המוצר. בעקבות זאת, פועל אתר השוקה באמצעות, מרכז ליקוט המתמחה בפירות וירקות טריים יד ראשונה מחקלאי. עידן שם דגש על תוצרת מקומית טרייה איכותית, במחירים מצוינים ובשירות עד פתח הבית. בסוף השבוע הזה, יהנו לקוחות השוקה מכל הירוקים בהנחות בריאות ומשמחות.

צילום: השוקה

אתרי האינטרנט השונים הפכו את חודש נובמבר לחודש המכירות והמבצעים כאשר הצבע השולט הוא השחור ואליו הוצמדו צמד המילים "בלאק פריידי". אתר האינטרנט "השוקה", שמתמחה בשיווק ירקות ופירות טריים, יד ראשונה מחקלאי, בחר להדגיש את כל התוצרת הירוקה והבריאה שלו ויזם מבצע מטורף של 50% על כל הירוקים, לרגל סוף השבוע הקרוב.

צילום: השוקה

באתר השוקה : כל הפירות והירקות כשרים ומועשרים.
להזמנות: www.hashuka.co.il
החל מיום ג' 24.11.20 ועד יום שישי 26.11.10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן