גלעד ארדן הניף באו"ם את מספרו של סינוואר: "בקשו ממנו הפסקת אש"

שגריר ישראל לאו״ם גלעד ארדן הציג באו״ם את מספר הטלפון של משרדי חמאס בעזה לפני ההצבעה הקוראת להפסקת אש ואמר: "אתם רוצים הפסקת אש אמיתית? תתקשרו ותבקשו את יחיא סינוואר!"

שגריר ישראל באו״ם גלעד ארדן נאם בעצרת הכללית של האו״ם לפני ההצבעה על החלטה הקוראת להפסקת אש בעזה.

השגריר ארדן פנה לשגרירים באולם והבהיר: הפסקת אש רק תאריך את הסבל וההרס באזור ותשאיר את מחבלי החמאס בשלטון. מה המדינות שלכם היו עושות לו היו בנעליה של ישראל? האם הן היו קוראות להפסקת אש?

מה מוסקבה הייתה עושה? בייג׳ינג? איסטנבול? כיצד הייתם מגיבים? כולם כאן יודעים היטב. אין פה מדינה אחת שהייתה פועלת אחרת לו הייתה במצב דומה!"

"אבל אתם יודעים מה, יש לי רעיון, אם אתם רוצים הפסקת אש אמיתית", השגריר ארדן הניף מודעה עם מספר הטלפון: +970-599373765. "התקשרו למספר הזה ובקשו את יחיא סינוואר! אמרו לחמאס להניח את נשקם, להסגיר את עצמם, ולהשיב את החטופים. רק זה יביא להפסקת אש נצחית בעזה".

עוד אמר השגריר ארדן: "האם ההחלטה הזו היא הפתרון שלכם? מה יקרה ביום שאחרי הפסקת האש? האם זה יביא שלום וביטחון לאיזור? ברור שלא!

אין שום פיסת נייר, במיוחד לא כזו שמאומצת על ידי רוב פוליטי מוטה, שתוכל למנוע מישראל להגן על עצמה מפני אלו המבקשים להשמידה. ישראל נלחמת למען עתידה!

אני קורא לכם להצביע נגד הפסקת אש שרק תאריך את שלטון הטרור של חמאס. ישראל תמשיך במבצע בעזה עד להשמדת החמאס והחזרת כל החטופים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן