האחראית על המטרו לשעבר: נבחרה סמנכ"לית תשתיות במינהל התכנון

יעל סלומון נבחרה לסמנכ"לית תשתיות במינהל התכנון. הבחירה נעשתה במסגרת מכרז שנערך על ידי ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה.

סלומון בת ה-51, שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת אגף מטרו במינהל התכנון. במסגרת תפקיד זה, הייתה אחראית על ניהול בלעדי של תכנון פרויקט המטרו של מדינת ישראל – פרויקט התשתית המורכב והיקר ביותר בישראל. כמו כן, בשנה האחרונה שימשה כממלאת מקום מתכננת הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מרכז.

במסגרת תפקיד סמנכ"לית תשתיות, תהיה אחראית סלומון על ניהול חטיבת התשתיות של מינהל התכנון ובכלל זה תכנון של פרויקטים תשתיתיים גדולים, זאת בהתאם להנחיות ומדיניות מנכ"ל מינהל התכנון.

יעל סלומון. צילום: אסף אנטמן

בנוסף תהיה אחראית על מימוש תפקידי החטיבה, באמצעות האגפים המרכיבים אותה, לרבות הוועדה לתשתיות לאומיות, סנכרון ותכלול מפת התכנון והביצוע של התשתיות הלאומיות בישראל בהתאם למדיניות מנכ"ל מינהל התכנון, אחריות על קידום התוכנית התלת שנתית וארוכת הטווח לתשתיות ועוד.

סלומון היא בעלת תואר MA בגיאוגרפיה ותכנון ערים באוניברסיטה העברית ירושלים בהצטיינות, ו-BA בגיאוגרפיה ופיתוח סביבתי באוניברסיטת בן גוריון באר שבע בהצטיינות.

כזכור, עם כניסתו לתפקיד, החליט מנכ"ל מינהל התכנון, רפי אלמליח, על שינוי ארגוני שבמסגרתו נוספו תחומי תכנון חדשים אשר ימוקדו בעולמות הדיור, התשתיות והרישוי.

סלומון תיכנס לתפקידה באופן מיידי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן