eSIM ועלות נמוכה: הכירו את חברת התקשורת החדשה שמגיעה לישראל

תתרגלו למשהו אחר: רשת סלולרית חדשה, SKY נכנסת לשוק עם לא מעט הפתעות והבטחות מעניינות: שירות eSIM מלא לארץ ולחו"ל, מספר מקומי בכל מדינה אליה מגיעים ואפילו תכנית בעלות של 16 ₪ בלבד.

התחרות על ליבו של הצרכן הישראלי בתחום הסלולר עולה שלב כאשר חברה חדשה נכנסת לשוק: חברת SKY. החברה, שהוקמה בשנת 2018 הצליחה לצבור לקוחות במהירות בזכות החבילות השונות אותן היא מציעה, תכניות ה- eSIM לארץ ולחו"ל, פריסה ארצית, טכנולוגיה מתקדמת כולל G5 אך גם בזכות התשלום הקבוע שאינו משתנה ולא כולל חיובים שונים ו"אקסטרות".

עם השקתו בקרוב של האייפון 15, נושא הeSIM בטלפונים של חברת אפל בכלל ואחרים בפרט הופך להיות משמעותי וחברת סקיי, אחת החלוצות בתחום, נותנת מענה מענה מקיף לטכנולוגיה.

eSIM הוא סים המוטמע ישירות במכשיר. סים זה מבטל, למעשה, את הצורך לקבל סים חדש בכל פעם שעוברים חברת סלולר ועוד שלל יתרונות טכנולוגיים: הפעלה מיידית למנוי חדש/ניוד ב eSIMמה שמבטיח מעבר קל ונוח מכיוון שהסים מוטמע במכשיר והאקטיבציה נעשית מרחוק, ללא צורך בקבלת כרטיס פיזי מספקית השירות.

אין מקרים של אובדן/גניבה, ה eSIM כבר נמצא בתוך הנייד, כך שאי אפשר לאבד אותו.

בזכות כך, סקיי מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של אפשרויות – החל מ-99 מספרים שונים על סים אחד, מספר מקומי בכל מדינה אליה הלקוח מגיע עם הנייד האישי שלו ורמת שירות אחרת בנוף המקומי. רשימת ניידים שתומכים בטכנולוגיית ה-eSIM ניתן למצוא באתר החברה.

בחברה פעלו רבות על מנת שלא ייצא מצב שבו לקוח יחרוג מהחבילה הראשונית אותה רכש, יענה לסמסים שייקרו לו את המחיר או ידבר מחו"ל מבלי שרכש חבילה ייעודית. בסקיי טיפלו בנושא כך שלקראת מועד סיום החבילה שנרכשה (הן מבחינת דקות שיחה והן מבחינת ג'יגה לגלישה) יקבל הלקוח הודעה על כך על מנת שיוכל לחדש את החבילה או לשנותה כדי לא להיתקע.

כחלק מהרצון לבוא לקראת הציבור מציעה סקיי מספר תכניות בעלויות שונות לפי צרכי הלקוח השונים. כך, לדוגמא, החבילה הפשוטה ביותר של סקיי (החביבה מאוד על בני הגיל השלישי) עולה 16 ₪ וכוללת 1000 דק' שיחה, 3 ג'יגה גלישה ו-500 סמסים. כאמור, לקראת ניצולה הסופי של החבילה יקבל הלקוח פנייה על מנת שיוכל לחדש את התכנית אחרת הוא ינותק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן