חיבור בין דורי: אירוע קיץ מרגש לחיילים הבודדים

חלק בשילוב וקליטת צעירות וצעירים שעולים לישראל לבדם כדי להתגייס כחיילים בודדים ולבנות פה את עתידם הוא להיות איתם ברגעים הקשים ובסיטואציות רגישות, אבל חלק לא פחות חשוב מזה הוא ליצור חוויות, זכרונות טובים וקשרי חברות חדשים.

בדיוק בשביל זה יצא ביום שישי האחרון גיבור ישראל בעל עיטור הגבורה ממלחמת יום הכיפורים- משה לוי, אל הים הפתוח עם עוד 20 חיילות וחיילים בודדים משוחררים ובחובה.

עבור חלק גדול מהם הייתה זאת הפעם הראשונה בים הפתוח ובחוויה קיצית מרעננת ומלאת השראה בה שמעו ישירות ממשה על הדרך המרתקת שעשה מפציעה קשה ואיבוד חברים קרובים בקרב, דרך תקופת לימודים גבוהים ואל עולם העסקים הבינלאומי.

גיבור ישראל ואיש העסקים משה לוי – נשיא עמותת 'אח גדול למען חיילים בודדים אמר: "אתם לא חייבים להיות בצבא, אתם באתם לבד והתגייסתם לצה"ל. זה מחזק אותנו וזה נותן לנו הרבה כוח להבין שלא רק היהודים בארץ לוחמים ומגנים על המדינה, אלא יש לנו עוד הרבה יהודים שבאים מכל העולם שבאים להגן על המדינה הזאת.

צילום: עמותת אח גדול למען חיילים בודדים

השנה אנחנו מציינים 50 שנה למלחמת יום כיפור. יש לכולנו חוב עבור המשפחות שאיבדו את יקיריהן במלחמות השונות. מה שאתם החיילים הבודדים עושים כאן זה דבר גדול, כל הכבוד לכם!"

עמותת 'אח גדול למען חיילים בודדים' עונה על הצורך בתמיכה, הכוונה וליווי צעירים בודדים המנסים להשתלב בחברה הישראלית.

באמצעות מאות מתנדבים, כולם חיילים בודדים משוחררים, העמותה מפעילה מודל חניכה אישי המעניק לחייל הבודד כלים לבניית חוסן ומסוגלות, הנגשת מידע, מיצוי זכויות, גישור תרבותי ומענה רגשי במצבים בהם החייל הבודד מרגיש לבד. עמותת אח גדול זוכת אות נשיא המדינה לארגון מתנדב ואות שרת הקליטה לפעילות פורצת דרך בקליטת עליה.

לאחר שנאבקה במחלת הסכרת: סמדי המקוקית הלכה לעולמה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן